تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
اطلاعیه شماره پنج ستاد انتخابات کشور

اعلام زمان ثبت نام داوطلبان ۴ انتخابات ۱۴۰۰

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره پنج خود، زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و دو انتخابات میان‌دوره‌ای که در بهار ۱۴۰۰ برگزار می شود را اعلام کرد.

کد خبر: ۸۱۸۰۳
۰۹:۴۱ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز -  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این اطلاعیه، بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
ستاد انتخابات کشور
اطلاعیه شماره (۵) 

ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، به آگاهی هم‌میهنان عزیز می رساند ثبت نام داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به شرح زیر انجام می پذیرد:

انتخابات سراسری:
ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۱-۰۲-۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۵-۰۲-۱۴۰۰ ( به مدت ۵ روز) ادامه می‌یابد.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۰-۱۲-۱۳۹۹ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ  ۲۶-۱۲-۱۳۹۹ (به مدت ۷ روز) ادامه می یابد.

ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۶-۰۱-۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۲-۰۱-۱۴۰۰ (به مدت ۷ روز) ادامه می یابد.

انتخابات میاندوره ای:
ثبت نام داوطلبان میاندوره ای مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ  ۰۸-۰۱-۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۴-۰۱-۱۴۰۰ (به مدت ۷ روز) ادامه می یابد.

ثبت نام داوطلبان میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح روز جمعه مورخ ۱۳-۰۱-۱۴۰۰ آغاز و تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ ۱۹-۰۱-۱۴۰۰ (به مدت ۷ روز) ادامه می یابد.

نحوه و شرایط ثبت نام در هر انتخابات در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع عموم خواهد رسید.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی