تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

وزیر طلاعات: ۵ روز قبل از ترور شهید فخری‌زاده مکان ترور را می‌دانستیم

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات فقط ۵ روز قبل از ترور شهید فخری‌زاده گفت که در این نقطه می‌خواهند ایشان را ترور کنند؛ فقط زمان را نمی‌دانستیم. آن نفری که کار تدارکات را انجام داده بود در نیرو‌های مسلح بود و ما در این حوزه نمی‌توانیم کار اطلاعاتی کنیم.

کد خبر: ۸۱۷۹۱
۲۳:۴۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - حجت الاسلام علوی گفت: دولت‌های اروپایی امروز در جایگاهی نیستند که به ملت ایران تحکم کنند.

 وضعیت امنیتی کشور در چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی امشب بیستم بهمن ماه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در این ۴۲ سال پیروزی‌های پیاپی را کسب کرد گفت: ما توطئه‌های دشمنان را خنثی و به طرح‌های آن‌ها ضربه وارد کردیم و علیرغم اینکه در مقاطعی دشمنان تمام تلاش شان را کردند تا امنیت جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کند، اما به لطف پروردگار و به همت سربازان گمنام امام عصر و همه دستگاه‌هایی که در مولفه‌های امنیت اثر داشتند توانستیم از این پیچ‌های پرخطر عبور کنیم و امروز جمهوری اسلامی ایران در یکی از مقاطع پر امنیت به سر می‌برد.
وی ادامه داد: دشمنان تمام توان خود را به کار بردند تا امنیت ما را آسیب بزنند، امسال دهه فجر ما متمایز از دهه فجر‌های گذشته است. امسال مردم ایران به جای جشن یک پیروزی؛ جشن دو پیروزی را برگزار می‌کنند که یکی جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دیگری جشن پیروزی بر تحریم‌های ظالمانه و ضد بشری و ضد انسانی است که ترامپ با هدف ضربه زدن به مردم ایران و فروپاشی نظام جمهوری اسلامی ایران بر مردم ایران تحمیل کرد.
وزیر اطلاعات گفت: دولت های اروپایی امروز نمی توانند با ملت ایران با زبان تحکم صحبت کنند. همه تهدیدات به لطف پروردگار با مقاومت ملت و هدایت‌های حکیمانه رهبر در هم شکسته شد.

وی ادامه داد: مردم ما امروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیرند و به کوری چشم دشمن پیوند مردم با نظام مستحکم‌تر از همیشه است و ملت ایران با اقتدار راه انقلاب و آرمان‌های امام راحل را دنبال می‌کنند. ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عمل نشان دادند که در برابر تحریم‌ها با خیلی از کشور‌ها و ملت‌ها متفاوت هستند، نه تسلیم اراده دیگران می‌شوند و نه به دیگران اجازه می‌دهند که اراده شان را بر آن‌ها تحمیل کنند.

حجت الاسلام علوی گفت: وزارت اطلاعات فقط ۵ روز قبل از ترور شهید فخری‌زاده گفت که در این نقطه می‌خواهند ایشان را ترور کنند؛ فقط زمان را نمی‌دانستیم. آن نفری که کار تدارکات را انجام داده بود در نیرو‌های مسلح بود و ما در این حوزه نمی‌توانیم کار اطلاعاتی کنیم.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی