تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

گودرزی: فکری به حال مستمری بگیران تامین اجتماعی بشود

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مستمری بگیران تامین اجتماعی کمتر از یک سوم سایر صندوق‌های بازنشستگی متناسب سازی و افزایش حقوق داشته اند، تاکید کرد: فکری به حال مستمری بگیران تامین اجتماعی بشود.

کد خبر: ۸۱۷۵۴
۱۴:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

گودرزی: فکری به حال مستمری بگیران تامین اجتماعی بشود

 

دیدارنیوز ـ حسین گودرزی نماینده مردم دورود در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: تذکر اول بنده یادآوری فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود و ادب اسلامی باید در جامعه گسترش یابد، مخاطب فرمایشات رهبری هم نهاد‌های بزرگ فرهنگ ساز هستند هم رسانه‌ها و هم تریبون داران کشور و از آن جمله ما نمایندگان مجلس با توجه به تریبون آزاد و پخش زنده‌ای که در اختیار داریم.

وی افزود: انتظار می‌رود که همه خود را مخاطب این سخنان بدانیم و هرکس به سهم خود به آن عمل کند، رسانه ملی برای ترویج ادب اسلامی سخن گفتن و فرهنگ سازی باید به این موضوع اهتمام داشته باشد.

نماینده مردم درود در مجلس شورای اسلامی در تذکری دیگر به سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار عنوان کرد: در موضوع افزایش حقوق بازنشستگان در طرح متناسب سازی، مستمری بگیران تامین اجتماعی کمتر از یک سوم سایر صندوق‌های بازنشستگی مثل خدمات کشوری و لشگری متناسب سازی و افزایش حقوق داشته اند، گسترده‌ترین خانواده بازنشستگان کشور این حق را دارند و از خود می‌پرسند که این تفاوت و این تبعیض از کجا منشا گرفته است و باید فکری به حال این افراد انجام داد.

وی در پایان در تذکری خطاب به وزیر راه عنوان کرد: ساز و کار استفاده از ماده۵۶ برای گرفتن تسهیلات از بانک‌ها برای پروژه‌های شرکت توسعه زیرساخت راه‌ها با بخشنامه ذی نفع واحد به مشکل برخورده است، درخواست می‌کنم آقای اسلامی وقت را مغتنم بشمارید و برای اصلاح این مشکل و تکمیل پروژه راه‌های فراوانی که شرکت زیرساخت توسعه راه‌ها در اختیار دارد، تلاش کنید.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی