تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به حواشی سفر قالیباف به روسیه

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس گفت: سفر رئیس مجلس به روسیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به دعوت رئیس مجلس این کشور انجام شده است و پیام رهبر معظم انقلاب در این سفر تقدیم فدراسیون روسیه می‌شود.

کد خبر: ۸۱۷۳۲
۱۰:۰۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

واکنش سخنگوی هیات رئیسه مجلس به حواشی سفر قالیباف به روسیه

 

دیدارنیوز ـ محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌سازی‌های ضدانقلاب درباره رئیس مجلس کشورمان به روسیه گفت: سفر رئیس مجلس کشورمان به دعوت آقای والودین، رئیس مجلس دومای روسیه انجام می‌گیرد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل مجلس یازدهم، آقای والودین با اعزام فرستاده و پیام ویژه (توسط آقای اسلوتسکی) بر توسعه تعاملات پارلمانی بین روسیه و ایران در دوره مجلس یازدهم تاکید داشت.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: آقای دکتر قالیباف در این سفر حامل پیام مقام معظم رهبری نیز به فدراسیون روسیه در جهت ارتقای همکاری‌های تهران- مسکو هست. با وصول این پیام در روسیه، پیش بینی می‌شود که در آینده مرحله جدیدی از همکاری‌های ایران و روسیه شکل گیرد.

فرهنگی خاطرنشان کرد: میزبان دکتر قالیباف رئیس مجلس دوما خواهد بود پروتکل‌های خاص بهداشتی کرونا و همچنین پروتکل‌های دیپلماتیک نیز رعایت می‌شود.

وی افزود: در این سفر علاوه بر ملاقات‌هایی در حوزه پارلمانی، مجالس دوما و سنای روسیه، مباحث سیاسی، امنیتی و اقتصادی دوجانبه هم طرح و پیگیری خواهد شد.
 
منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی