تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نوبخت: سپاه مصمم به آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد است

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: سپاه استان لرستان مصمم و معتقد به آزادسازی حریم تاریخی قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد است و با همین هدف نیز کار احداث پادگان جدید و جایگزین را با سرعت انجام می‌دهد.

کد خبر: ۸۱۷۳۱
۰۹:۳۹ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹

نوبخت: سپاه مصمم به آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک خرم‌آباد است

 

دیدارنیوز ـ محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در بازدید از طرح احداث پادگان جایگزین سپاه استان لرستان افزود: هدف ما تسریع در آزادسازی محوطه قلعه تاریخی فلک الافلاک است چراکه اگر بتوان یک روز زودتر این اثر فاخر فرهنگی و تاریخی را آزادسازی کرد ارزشمند است.

ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک خرم آباد نیازمند آزادسازی حریم آن است که برای این مهم باید پادگان جدید سپاه استان احداث و پادگان فعلی تخلیه شود.

محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه صبح دوشنبه به منظور انجام سفری یک روزه به لرستان وارد فرودگاه خرم‌آباد شد.

به گزارش ایرنا نوبخت که به دعوت دی ماه امسال سیدموسی خادمی استاندار لرستان به این استان سفر کرده است ضمن بازدید از برخی طرح‌های نیمه تمام سیل در خرم آباد به شهرستان پلدختر نیز سفر می‌کند.

بازدید از طرح بازسازی پل‌های بلیلوند، ماسور و آیت الله کمالوند، طرح پادگان جدید سپاه استان، تقاطع غیرهمسطح دانشگاه لرستان، آزادراه خرم آباد - اراک، استادیوم یکهزار و ۵۰۰ نفری و شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی از جمله برنامه‌های نوبخت در خرم آباد است.

بنابر اعلام استانداری لرستان، افتتاح پالایشگاه، فار نخست دیوار ساحلی پلدختر، افتتاح مسکن محرومان و بازسازی شده سیل و بازدید از ۲ پل سیل زده بابازید و پران پرویز از اهداف سفر رییس سازمان برنامه و بودجه به پلدختر خواهد بود.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی