تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

رئیس قوه قضاییه به عراق سفر می‎کند

پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قضایی عراق اعلام کرد که در پاسخ به دعوت رسمی رئیس شورای عالی قضایی عراق، رئیس قوه قضاییه ایران به عراق سفر می‎کند.

کد خبر: ۸۱۶۶۸
۱۲:۴۹ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی قضایی عراق اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، در پاسخ به دعوت رسمی فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق روز دوشنبه در صدر یک هیئت عالی رتبه قضایی به بغداد سفر می‎کند.

مرکز اطلاع رسانی شورای عالی قضایی عراق اعلام کرد که این هیئت روز سه شنبه برای امضای چند یادداشت تفاهم بین دو کشور در چارچوب همکاری قضایی و حقوقی به مقر شورای عالی قضایی می رود.
 
شورای عالی اطلاع رسانی عراق اعلام کرده که در حاشیه این سفر، یادداشت تفاهم هایی با وزارت دادگستری، هیئت شفافیت و کمیساریای عالی حقوق بشر عراق منعقد خواهد شد.

فائق زیدان رئیس شورای عالی قضایی عراق در سفر سال گذشته خود به تهران از  سید ابراهیم رییسی برای سفر به بغداد دعوت کرده بود که این دعوت در تماس تلفنی اخیر رئیس شورای عالی قضایی عراق با رئیسی مجددا مطرح و زمان پیشنهادی کشور میزبان، مورد قبول قرار گرفت.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی