تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هم تیمی طارمی پس از برخورد با دروازه‌بان حریف ضربه مغزی شد

برخورد شدید هم‌تیمی مهدی طارمی با دروازه‌بان حریف موجب شد تا پزشکان باشگاه پورتو پرتغال از ضربه مغزی این بازیکن خبر دهند.

کد خبر: ۸۱۵۲۳
۱۴:۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنوز - در جریان دیدار تیم‌های فوتبال پورتو و بلننسس پرتغال در لیگ این کشور یکی از بازیکنان تیم فوتبال پورتو با مصدومیت از ناحیه سر از بازی خارج شد. این مصدومیت به خاطر برخورد شدید «نانو» با دروازه‌بان حریف بود که در دقیقه ۸۵ رخ داد.

بعد از پایان این دیدار تیم پزشکی باشگاه پورتو اعلام کرد که نانو دچار ضربه مغزی و آسیب نخاعی شده اما شرایط پایداری در حال حاضر دارد.

تیم فوتبال پورتو پرتغال که مهدی طارمی مهاجم ملی‌پوش فوتبال ایران را در اختیار دارد شب گذشته(پنجشنبه) در دیدار هفته هفدهم لیگ پرتغال، پورتو مقابل بلننسس به تساوی بدون گل رسید.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی