تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

تشکیل ستاد انتخابات استان تهران ۱۱ اسفندماه / چهار رکن برگزاری انتخابات

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران با تاکید بر اینکه مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت چهار رکن انتخابات است که از طریق وزارت کشور ابلاغ شده، از تشکیل ستاد انتخابات استان تهران در ۱۱ اسفندماه خبر داد.

کد خبر: ۸۱۵۰۶
۱۱:۴۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - شکراله حسن بیگی در گفتگو با ایسنا، درباره روند آمادگی استان تهران برای برگزاری انتخابات سال آینده گفت: بی تردید حضور مردم در تمامی مراحل پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده که همین حضور موجب بقای انقلاب است. در حقیقت حضور مردم در تمامی صحنه‌ها به ویژه انتخابات اصل اساسی و لازمه برگزاری این رویداد مهم است.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ از ماه‌ها قبل جلسات هماهنگی در استانداری تهران برگزار شده، اما ستاد انتخابات استان تهران به صورت رسمی در تاریخ ۱۱ اسفند تشکیل خواهد شد. ستاد انتخابات در شهرستان‌ها و سایر امور مربوطه به علاوه ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر به عنوان دو وظیفه بسیار مهم فرمانداری‌ها تا پایان سال محسوب می‌شود؛ ضمن اینکه وحدت و همدلی مجموعه کارکنان فرمانداری‌ها با تأکید بر اصل پیروی از قانون، رکن مهمی در برگزاری سالم و پرشور انتخابات است.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و پر شور در تمام شهرستان های استان تهران انجام شده و وظیفه ملی ما ایجاب می کند با عمل به منویات مقام معظم رهبری تلاش خود را به کار بندیم تا انتخابات پر شور، سالم و در خور شان مردم برگزار شود.

وی تاکید کرد: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت چهار رکن انتخابات است که از طریق وزارت کشور ابلاغ شده است که عمل به آن وظیفه ملی همگان است و باید برای اجرای دقیق آن براساس قانون و تسهیل شرایط جهت حضور حداکثری مردم اقدامات لازم را انجام دهیم چراکه شعار ما در همه انتخابات عمل به مّر قانون است که این مهم نیاز به آموزش های لازم برای آشنایی با قانون دارد و شعار دیگر نیز بی طرفی کامل در انتخابات است که بر این مهم بسیار پافشاری خواهیم کرد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی