تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

شکست دوباره لیورپول در خانه / بارسلونا به نیمه نهایی رسید

لیورپول قهرمان فصل گذشته لیگ برتر برای دومین بازی متوالی در خانه به شاگردان جهانبخش باخت و بارسلونا هم در کوپا دل ری با کامبک طوفانی به نیمه نهایی رفت

کد خبر: ۸۱۴۳۹
۰۲:۳۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
شکست دوباره لیورپول در خانه / بارسلونا به نیمه نهایی رسید
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در مسابقات فوتبال اروپایی امشب چندین بازی برگزار شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

لیورپول دیگر بوی قهرمانی نمی‌دهد
در هفته بیست یکم لیگ برتر انگلستان، لیورپول بعد از دو برد بیرون از خانه در مصافی که احتمال می‌رفت به بردی آسان دست پیدا کند، در آنفیلد ورزشگاه خانگی خود برای دومین بازی متوالی با نتیجه ۱ - ۰ برابر یاران علیرضا جهانبخش شکست خورد و تا حدودی از کورس قهرمانی عقب افتاد. لیورپول در نیمه اول با توجه به دفاع لایه لایه و اتوبوسی اجازه هیچ موقعیتی به شاگردان کلوپ نداد. در نیمه دوم در همان ابتدای بازی، شاگردان گراهام پاتر موفق شدند در یک موقعیت نصفه و نیمه و درحالی که هیچ شوتی زده نشد توپ با برخورد به پای آلزاته تبدیل به تنها گل بازی شد. لیورپول در ادامه موقعیت‌هایی روی دروازه ایجاد کرد، اما هیچ اثری از موقعیت‌های زهردار بازی‌های قبل نبود و در نهایت برایتون موفق شد از زمان تاسیس خود برای اولین بار از لیورپول با ثبت کلین شیت در بیرون از خانه امتیاز و آن هم از نوع کامل را کسب کند.   شاگردان کلوپ هم در این بازی همانند بازی با برنلی دومین باخت متوالی خود را خانه پذیرا شدند تا نشان دهد آنفیلد دیگر برای رقیبان ترسناک نیست.
 
شکست دوباره لیورپول در خانه / بارسلونا به نیمه نهایی رسید

پیش از این دیدار نیز منچسترسیتی صدرنشین بلامنازع لیگ برتر انگلستان موفق شد در دیداری یک طرفه از سد برنلی عبور کرده و سه امتیاز بیرون از خانه را کسب کرده و با یک بازی کمتر با ۴۷ امتیاز و سه امتیاز برتری نسبت به همشهری پر سر و صدای خود یونایتد اختلاف ایجاد کند شاگردان گواردیولا موفق شدند با گل‌های استرلینگ و گابریل ژسوس به پیروزی برسد.  

اسپانیا: بارسلونا با کامبک ۴ دقیقه‌ای به نیمه نهایی رسید
در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری، بارسلونا در زمین گرانادا به دیدار این تیم رفت و موفق شد با کامبکی تاریخی و نتیجه‌ای پرگل راهی چهار تیم نهایی این رقابت‌ها شود. بارسلونا در این بازی دشواری زیادی کشید چرا که در این بازی گرانادا تا دقیقه ۸۸ با گل‌های کندی و سولدادو از رقیب قدرتمندش پیش بود تا اینکه بارسلونا در دقیقه ۸۸ توسط گریژمان و آلبا کار را به تساوی کشاند. در اوقات تلف شده نیمه اول بارسلونا موفق شد توسط گریژمان به گل برتری برسد، اما در همان نیمه گرانادا با کسب پنالتی کار را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم وقت اضافه، بارسلونا تاکیک هجومی خود را اجرا کرد  و موفق شد پیش از آنکه بازی به ضربات پنالتی کشیده شود کار را یکسره کند. ابتدا مسی با نبوغ خود شوتی زیبا به سمت دروازه شلیک کرد، اما توپ در ریباند به فرانک دی یانگ رسید و او گل چهارم را زد.

بارسلونا که خیالی برای حذف شدن نداشت موفق شد روی پاس دیدنی گرژمان برای آلبا او با ضربه‌ای سر ضرب با بیرون پای چپ گل پنجم را زد و در نهایت بازی با نتیجه ۵ - ۳ به نفع بارسلونا به پایان رسید تا شاگردان کومان گام دیگری برای کسب عنوان قهرمانی بردارند.
 
شکست دوباره لیورپول در خانه / بارسلونا به نیمه نهایی رسید
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی