تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ابراز تأسف سخنگوی پلیس از اظهارات حاجی‌ دلیگانی

سخنگوی پلیس ضمن ابراز تأسف از اظهارات حاجی دلیگانی، گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.

کد خبر: ۸۱۳۶۰
۰۰:۲۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - پایگاه خبری پلیس: سخنگوی پلیس ضمن ابراز تأسف از اظهارات حاجی دلیگانی، گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.

 سردار مهدی حاجیان درباره اظهارات روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی [مبنی بر انتقاد از نیروی انتظامی درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز راهور] با ابراز تأسف و تعجب از این موضع‌گیری اظهار کرد: اینگونه موضع‌گیری‌های "هیجانی" و احساسی، تأثیری در پیگیری روند قضائی پرونده سرباز وظیفه‌شناس راهور نخواهد داشت.

سخنگوی نیروی انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و حمایت بی‌دریغ مردم و رسانه‌ها از نیروی انتظامی افزود: پلیس با اقتدار و هوشمندی وظایف خود را که حفظ امنیت مردم و نظم‌بخشی در جامعه است ادامه خواهد داد و در اجرای قانون از حقوق مردم عزیز و کارکنان خود مثل گذشته قاطعانه دفاع خواهد کرد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می‌کند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی