تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تست دوپینگ میلیچ بعد از ۶۰ روز هنوز آماده نیست

قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) در مورد نمونه دوپینگ چهار بازیکن استقلال و پرسپولیس در شهرآورد پایتخت و نیز علت تاخیر در اعلام نتیجه تست دوپینگ هرویه میلیچ، توضیح داد.

کد خبر: ۸۱۲۹۱
۱۱:۲۶ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - پس از پایان دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس در نودوچهارمین شهرآورد پایتخت که با تساوی به پایان رسید، چهار بازیکن از دو تیم تست دوپینگ دادند. از تیم استقلال که میزبان بود؛ مهدی مهدی‌پور و محمدحسین مرادمند و از تیم پرسپولیس سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان برای تست دوپینگ فراخوانده شدند.

در همین رابطه فرزاد شارکی، به ایسنا اعلام کرد: نتایج تست این چهار بازیکن هنوز به دست نادو نرسیده است.

وی همچنین در مورد تاخیر در اعلام نتیجه تست دوپینگ هرویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلال تهران، اظهار کرد: به علت شیوع ویروس کرونا، حدود دو هفته نمونه فریز می شود و بعد از آن هم چهار تا شش هفته زمان می‌برد که آنالیز انجام شود، علاوه بر این به دلیل ژانویه هم ۲۵ روز تعطیل بوده است و امیدواریم زودتر نتیجه تست به دست نادو برسد.

گفتنی است چهارشنبه پنجم آذر سال ۱۳۹۹ و در دیدار تیم های استقلال و ماشین سازی تبریز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از هرویه میلیچ، مدافع چپ کروات استقلالی ها تست دوپینگ گرفته شده و نمونه مربوطه به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی