تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت بازگشت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با همراهی شهروندان تهرانی، مشارکت ارزنده دستگاه‌های اجرایی و تحقق برنامه‌ریزی‌های فنی انجام شده، از شامگاه دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت باز گشت.

کد خبر: ۸۱۲۸۵
۱۰:۵۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - حسین صبوری با قدردانی از همکاری موثر و صبر و همراهی مردم پایتخت، از بازگشت روشنایی شبانه به تمامی معابر و بوستان‌های پایتخت خبر داد و گفت: با روند تغییر مصرف انرژی در حوزه تهران بزرگ، منجر به کاهش محدودیت‌های پیش آمده در تامین انرژی این کلان شهر شده است.

وی افزود: بر همین اساس از آغاز غروب خورشید روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، تمامی معابر بزرگراهی و بوستان‌های پایتخت که پیش از این به دلیل محدودیت‌های بخش تولید، از مدار مصرف خارج شده و یا مشمول تعدیل روشنایی شده بودند، همچون گذشته روشن خواهند شد.

طبق اعلام وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ  ضمن عذرخواهی از مشکلاتی که ممکن است در زمان اجرای طرح مزبور برای برخی از ساکنان پایتخت پیش آمده باشد از استانداری تهران، فرمانداری تهران و شمیرانات، شهرداری تهران، نیروی انتظامی و پلیس راهور به دلیل همراهی در اجرای این طرح و کمک به جلوگیری از خاموشی چراغ منازل هموطنان تهرانی، قدردانی کرد و از مشترکان برق پایتخت خواست تا با تداوم همکاری خود در مدیریت مصرف انرژی به حفظ شرایط پایدار به دست آمده کمک کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی