تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

کنایه حجاریان به مهاجرانی؛ حکایت همچنان باقی‌است

سعید حجاریان در پاسخ به توئیت سید عطاءالله مهاجرانی نوشت: حکایت همچنان باقی‌ است.

کد خبر: ۸۱۱۸۰
۱۱:۰۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - سعید حجاریان در حساب کاربری خود در توئیتر به اظهارات مهاجرانی پاسخ داد و نوشت: 
‌‎
او نوشت: «رادیکالیسم بعد از دوم خرداد، نه سه موج که چندین موج داشت؛ از جمله ‎قتل‌های زنجیره‌ای، ۱۸ تیر، قتل عام مطبوعات، وقایع ۸۸، دی ۹۶ و همچنین ‎آبان ۹۸.  حکایت همچنان باقی‌ست » 

مهاجرانی در دو توئیت اصلاح‌طلبان را مخاطب انتقادات خود قرار داد و نوشت: ««به ‌نظرم اندک‌اندک جمع مستان می‌رسند! و شاهد موج سوم اصلاح‌طلبان رادیکال هستیم. موج اول: مطبوعات رادیکال بود که فرمان هدایت آن در وزارت ارشاد نبود، مرحوم احمد بورقانی هم با من هماهنگ نبود، به همین دلیل وقتی اختیار وزیر را که در اعطای مجوز به ایشان داده بودم، پس گرفتم، استعفا داد». او در توییت دوم ادامه می‌دهد: «موج اول اصلاح‌طلبانِ رادیکال با طرح اصلاح قانون مطبوعات در مجلس به اوج خود رسید. من با طرح مخالف بودم. می‌دانستم به سرانجام نمی‌رسد؛ نرسید. موج دوم: تخریب عمیق و گسترده آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بود. گفتند هاشمی مرده سیاسی است. موج سوم: تخریب سپاه و طرح دولت نظامی است. حکایت همچنان...».
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی