تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ششصد و پنجاهمین گل مسی در روز افشای قرارداد ۵۵۵ میلیون یورویی

بارسلونا با درخشش مسی موفق شد از سد بیلبائو عبور کند، لیورپول در میسر برد قرار گرفت و اتلتیکومادرید هم با درخشش سوارز به مسیر قهرمانی فکر می‌کند.

کد خبر: ۸۱۱۴۸
۰۱:۵۴ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
گل باشکوه ۶۵۰ نابغه در روز افشای قرارداد ۵۵۵ میلیون یورویی
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در ادامه مسابقات لیگ‌های برتر اروپایی چندین بازی انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: قرمز‌ها در مسیر پیروزی قرار گرفتند آقای خاص بار دیگر باخت
در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلستان، لیورپول قهرمان فصل گذشته، در ورزشگاه المپیک لندن میهمان وستهام بود و موفق شد در نیمه دوم با دبل محمد صلاح و تک گل واینالدوم با برتری قاطع دومین پیروزی قاطع بیرون از خانه را کسب کرده و به رده سوم جدول صعود کند. شاگردان کلوپ با این پیروزی ۴۰ امتیازی شدند و وستهام با این باخت ۳۵ امتیاز و در رده پنجم باقی ماند.
 
گل باشکوه ۶۵۰ نابغه در روز افشای قرارداد ۵۵۵ میلیون یورویی

در دیگر دیدار‌های مهم نیز، تاتنهام با آقای خاص دومین شکست متوالی خود را مقابل یاران جهانبخش متحمل شد و امید خود برای رسیدن به صدر جدول را حالا از دست رفته می‌بیند. شاگردان آقای خاص که در هری کین را در دیدار با لیورپول از دست دادند در این بازی موقعیت چندانی به دست نیاوردند و بازی را با تک گل لئوناردو توسارد واگذار کردند. یاران جهانبخش با این پیروزی ارزشمند نیز ۲۱ امتیازی شده و تا حدودی جایگاه هفدهم خود را مستحکم کردند.

اسپانیا: با شکوه مثل گل شماره ۶۵۰ آقای نابغه اتلتیکو تخت گاز تا قهرمانی
در لالیکا اسپانیا، بارسلونا موفق شد در دیداری سخت و پر فشار از سد اتلتیک بیلبائو رقیب فینالیست سوپرکاپ اسپانیا عبور کرده و به رده دوم برسد. این بازی که بیلبائو به دنبال برتری مجدد مقابل بارسلونا بود، در یک نیمه کاملا در محوطه خود اتوبوسی پارک کرده بود و اجازه فرصت گلزنی به مهاجمان بارسلونا را نمی‌داد تا اینکه مدافع بیلبائو به مانند دقیقه ۱۲۰ مسی را بدون توپ سرنگون کرد و داور در سوت خود دمید. مسی که تشنه انتقام بود ضربه چیپ خود را در حالی که مدافع بیلبائو به دنبال رفتن بر سر خط دروازه بود از بالای سر عبور کرد و به زیبایی به تور نشست و مدافع ناکام محکم به تیر دروازه خورد و به زمین افتاد تا قافیه را کاملا به مسی واگذار کند. مسی این گل را در شرایطی به ثمر رساند که امروز قرارداد کامل او با بارسلونا که ۵۵۵ میلیون یورو در چهار سال بود، منتشر شد او که از انتشار قرارداد کاملا شاکی بود درخشش خود برای بارسلونا را در این ضربه کاشته نشان داد.  
 
گل باشکوه ۶۵۰ نابغه در روز افشای قرارداد ۵۵۵ میلیون یورویی

در نیمه دوم بیلبائو روی سانتر عرضی گارسیا و خطای بازیکن بیلبائو روی آلبا به گل برسد. داور گل را قبول کرد و در صحنه‌های بازبینی مشخص بود که مدافع بارسلونا توسط مهاجم بیلبائو کاملا شارژ شد و سپس گل به ثمر رسید تا حساب کار برابر شود. بارسلونا موقعیت=های فراوانی به دست آورد، اما در گلزنی ناکام بود تا اینکه روی حرکت تاکتیکی دمبله پاس در عمق برای مینگوئزا و پاس در عرض به مقابل دروازه برای گریژمان گل برتری بارسلونا را به ثمر رساند. بارسلونا در نهایت با همین نتیجه ۲ - ۱ از سد بیلبائو گذشت تا علاوه بر گرفتن انتقام باخت در سوپرکاپ با این برد ۴۰ امتیازی شده و به رده دوم و در کنار رئال مادرید قرار بگیرد.  

اتلتیکو مادرید هم تیم صدرنشین بلامنازع لالیگا نیز، با درخشش ستاره اخراجی بارسلونا، لوئیز سوارز با برتری ۴ -۲ برابر کادیز به مسیر بدون رقیب خود در لالیگا برای قهرمانی در این رقابت‌ها ادامه دهد. لوئیز سوارز ۲ بار که یک بار آن از روی یک ضربه کاشته استادانه از فاصله حدودا ۲۸ متری زد و سپس کوکه و سائول نیگوئز هم دیگر گلزنان شاگردان دیگو سیمئونه بودند. تیم نخست مادرید در این فصل با این برد حالا ۵۰ امتیازی شده و با یک بازی کمتر اختلاف امتیاز خود را با رئال مادرید و بارسلونا به ۱۰ امتیاز رساند تا حاشیه امنیت بالایی برای فتح لالیگا داشته باشد.  
 
گل باشکوه ۶۵۰ نابغه در روز افشای قرارداد ۵۵۵ میلیون یورویی

فرانسه: باخت متمول‌ها برابر قعرنشین
در لوشامپونه فرانسه، پاریس سن ژرمن تیم متمول و پرستاره با حضور پوچتینو در راس کادر فنی برابر لوریان متحمل شکست تلخ در بیرون از خانه شد و به رده سوم سقوط کرد. نیمار گرانقیمت‌ترین ستاره فوتبال حال حاضر جهان با وجود دبل کردن موفق به جلوگیری شکست تیمش در این دیدار نشد و در نهایت لوریان با گل‌های آبرجل، ویسا و ترماس به پیروزی رسید تا موفقیت بزرگی را مقابل قهرمان همیشگی فرانسه کسب کند. پاریسی‌ها هم با این باخت ۴۵ امتیازی ماندند و در جایگاه سوم قرار گرفتند.  
 
گل باشکوه ۶۵۰ نابغه در روز افشای قرارداد ۵۵۵ میلیون یورویی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی