تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

واشنگتن پست: بازداشت زنی که می‌خواست مغز پلوسی را متلاشی کند

روزنامه واشنگتن پست نوشت: مقامات فدرال آمریکا دو زن را در ارتباط با حمله به ساختمان کنگره در روز شش ژانویه بازداشت کردند.

کد خبر: ۸۱۰۵۳
۲۱:۱۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - مقام‌های فدرال آمریکا با بازداشت زنی به اتهام حمله به ساختمان کنگره، اعلام کردند که وی قصد داشت آن زمان به نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده شلیک کند.

به نقل از واشنگتن پست، پس از آنکه اف‌بی‌آی اعلام کرد یکی از آنها از قصد خود برای شلیک به پلوسی خبر داده مقام‌های فدرال آمریکا دو زن را روز جمعه در پنسیلوانیا به اتهام ارتباط با حمله به ساختمان کنگره بازداشت کردند.

«داون بنکرافت» و «دیانا سانتوس اسمیت» دو فردی بودند که در ارتباط با حمله به ساختمان کنگره بازداشت شدند.

این دو زن که اف‌بی‌آی اعلام کرد در ابتدا به مقام‌های فدرال دروغ گفتند، به مواردی متهم هستند که عبارت است از ورود آگاهانه به یک ساختمان یا محوطه ممنوعه بدون داشتن مجوز قانونی و مانع تراشی در کار دولت با رفتارهای اخلال گرایانه یا بی‌نظمی در ساختمان یا محوطه ممنوعه.

بنکرافت در فایل ویدیویی که برای فرزندانش فرستاده، گفته است: به ساختمان کنگره حمله کردیم...وارد شدیم. کارمان را کردیم. دنبال نانسی (پلوسی) گشتیم تا به مغز لعنتی‌اش شلیک کنیم اما او را نیافتیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی