تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

اجازه حضور روزانه ۳۰ هزار تماشاگر در تنیس اپن استرالیا

وزیر ورزش استرالیا اعلام کرد روزانه ۳۰ هزار تماشاگر می‌توانند تنیس اپن استرالیا را از جایگاه‌ها تماشا کنند.

کد خبر: ۸۱۰۰۸
۱۲:۴۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

اجازه حضور روزانه ۳۰ هزار تماشاگر در تنیس اپن استرالیا

 

دیدارنیوز ـ به نقل از آس، وضعیت استرالیا با وجود بحران کرونا خوب است و به همین خاطر وزیر ورزش این کشور تصمیم گرفت اجازه حضور روزانه ۳۰ هزار تماشاگر را در ملبورن پارک در جریان تنیس اپن استرالیا بدهد.

هشت روز نخست، اولین گرند اسلم سال به این شکل خواهد بود و از مرحله یک چهارم نهایی تعداد تماشاگران به ۲۵ هزار نفر کاهش خواهد یافت که این آمار نیمی از حضور هواداران در جایگاه‌ها در شرایط معمولی است.

حضور تماشاگران با این تعداد بالا در بحران کرونا خبر بزرگی برای تنیسور‌ها محسوب می‌شود. برخی از آن‌ها شگفت زده شدند و بعضی‌ها پس از بازی در A Day at the Drive که جمعه با حضور تنیسور‌هایی همچون رافائل نادال، نواک جوکوویچ و سرنا ویلیامز برگزار شد احساس رضایت کردند. نادال پس از پیروزی مقابل دومینیک تیم گفت: "خیلی هیجان زده می‌شوم که این تعداد تماشاگر را در اپن استرالیا هم ببینم. " در مموریال درایو پارک ۴۰۰۰ تماشاگر حضور داشتند تا رقابت تنیسور اسپانیایی و اتریشی را از نزدیک تماشا کنند؛ اتفاقی که مدت‌ها بود در جهان تنیس دیده رخ نداده بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی