تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

وزیر بهداشت: تست کرونا در همه مبادی ورودی کشور انجام شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به علیرضا رئیسی معاون بهداشت این وزارتخانه، بر ضرورت افزایش و تقویت واحد‌های نمونه گیری تست کرونا در همه مبادی ورودی هوایی، زمینی و دریایی تاکید کرد.

کد خبر: ۸۱۰۰۳
۱۲:۱۵ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۹

وزیر بهداشت: تست کرونا در همه مبادی ورودی کشور انجام شود

 

دیدارنیوز ـ سعید نمکی روز شنبه در این نامه تصریح کرد: با توجه به اینکه ویروس جهش یافته کرونا در اغلب کشور‌ها به سرعت در حال گسترش است. همان گونه که در جلسه هشتم بهمن ۹۸ تصمیم گیری شد. به منظور کنترل همه مسافران ورودی به کشور لازم است تا نسبت به افزایش و تقویت واحد‌های نمونه گیری تست کرونا در همه مبادی ورودی هوایی، زمینی و دریایی اقدام عاجل صورت گیرد.

وزیر بهداشت افزود: مقتضی است در اسرع وقت نتایج اقدامات اجرایی انجام شده به تفکیک هر دانشگاه/ دانشکده از لحاظ ایجاد واحد‌های نمونه گیری جدید یا افزایش نیروی انسانی در واحد‌های مذکور را به دفتر اینجانب گزارش کنید.

شیوع ویروس جهش یافته کرونا در برخی کشور‌ها و مشاهده چند مورد آن در ایران، به نگرانی‌ها نسبت به اپیدمی گسترده آن دامن زده و به تایید کارشناسان در صورت افزایش بی‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خیز جدید و موج چهارم انتشار کرونا در ایران در اسفند ماه محتمل است.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور (اسفند ۹۸) تا کنون ۵۷ هزار و ۸۰۷ نفر از هموطنان جان خود را از دست داده اند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی