تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

برد نوبرانه لیورپول مقابل شاگردان آقای خاص لیورپول ۳ - ۱ تاتنهام

لیورپول موفق شد در هفته بیستم لیگ برتر انگلستان با گل‌های فیرمینو، مانه و آرنولد به روند ۷ بازی نبردن خود پایان داده و به رده چهارم جدول صعود کند.

کد خبر: ۸۰۹۴۴
۰۱:۵۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
برد نوبرانه لیورپول مقابل شاگردان آقای خاص لیورپول 3 - 1 تاتنهام
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در هفته بیستم لیگ برتر انگلستان، دو تیم لیورپول و تاتنهام در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر استادیوم به مصاف هم رفتند که در یک دیدار جذاب و تماشایی قرمز‌ها بالاخره بعد از کسب ۷ نتیجه بد در لیگ برتر، مقابل شاگردان آقای خاص به پیروزی رسیدند و به وضعیت بد خود سروسامان دادند.  

تاتنهام بازی را بسیار عالی شروع کرد و سون مهاجم کره‌ای خود گل اول بازی را به ثمر رساند. اما با بازبینی داوری ویدیویی، این به دلیل اینکه پاشنه پا سون در آفساید بود گل مردود شد و نتیجه همان بدون گل باقی ماند. در ادامه بازی ساکن ماند و دو تیم موقعیت‌های کمی روی دروازه ایجاد کردند، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول، سادیو مانه با پاس رو به جلو برای روبرتو فیرمینو با اشتباه اریک دایر و هوگو یوریس به تور دروازه چسبیید تا شاگردان یورگن کلوپ بعد از گذشت ۴۸۰ دقیقه گل نزدن دروازه حریف را باز کنند.  

در نیمه دوم هم لیورپول از همان ابتدا حمله را در دستور کار خود قرار داد و موفق شد با حملات پشت سر هم خود نظم دفاعی بازیکنان تاتنهام را به هم بریزد و بعد از شوت کات دار مانه و دفع توپ ناقص یوریس، ترنت الکساندر آرنولد در ریباند گل دوم لیورپول را زد تا روحیه بازیکنان لیورپول بعد از زدن دو گل برای ادامه بازی دو چندان شود. در ادامه تاتنهام برای جبران گل پیش آمد و موفق شد توست هویبرگ یک سوپر گل تماشایی با بیرون پای راست به کورترین نقطه سمت چپ دروازه آلیسون بکر راهی کند تا شاگردان آقای خاص به بازگشت به بازی امیدوار شوند.  
 
برد نوبرانه لیورپول مقابل شاگردان آقای خاص لیورپول ۳ - ۱ تاتنهام

امیدواری بازیکنان تاتنهام خیلی زود رنگ باخت، توپ ربایی فیرمینو و ارسال پاس توسط تیاگو برای مانه و پیش روی او به سمت دروازه تاتنهام و پاس عالی برای محمد صلاح و ضربه او، گل سوم را برای بازیکنان لیورپول به همراه داشت، اما لحظاتی بعد مشخص شد که روبرتو فیرمینو در موقعیت کنترل توپ، آن را با دست استپ کرده وسپس پاس داده که آنتیکسون انگلیسی بعد از بازبینی صحنه گل را مردود کرد تا بازی با همان نتیجه سابق دنبال شود. لیورپولی‌ها که سخت به دنبال پیروزی در این بازی بودند در یک موقعیت ضد حمله روی سانتر آرنولد و اشتباه مهلک مدافع تاتنهام توپ در موقعیتی عالی به سادیو مانه رسید و او بی معطلی گل سوم و تیر خلاص را بر پیکر تاتنهام وارد کرد.  
 
برد نوبرانه لیورپول مقابل شاگردان آقای خاص لیورپول ۳ - ۱ تاتنهام

بازی در نهایت آرام شد و بازیکنان تاتنهام نتوانستند موقعیت خاصی بر روی دروازه لیورپول ایجاد کنند تا در نهایت شاگردان کلوپ اولین نوبرانه خود در سال جدید میلادی را بعد از ۴۸۰ دقیقه گل نزدن، و ۷ بازی بدون برد در این بازی کسب کنند تا با گرفتن این سه امتیاز، ۳۷ امتیازی شده و به رده چهارم جدول صعود کند. شاگردان مورینیو هم با این شکست در رده ششم جدول با امتیاز ۳۳ باقی ماندند.  
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی