تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
با وجود حساسیت روسیه؛

اوکراین با ناتو رزمایش مشترک برگزار می‌کند

با وجود حساسیت مسکو در خصوص حضور ناتو در نزدیکی روسیه، ارتش اوکراین مشغول آماده‌سازی نیرو‌ها و تجهیزات خود برای برگزاری رزمایش مشترک با نیرو‌های ناتو در سپتامبر سال جاری میلادی است.

کد خبر: ۸۰۸۶۵
۱۴:۲۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

اوکراین با ناتو رزمایش مشترک برگزار می‌کند

 

دیدارنیوز ـ به نقل از اینترفکس، ارتش اوکراین مشغول آماده‌سازی نیرو‌ها و تجهیزات خود برای برگزاری رزمایش مشترک با نیرو‌های ناتو در سپتامبر سال جاری میلادی است.

این رزمایش در وضعیتی در حال برنامه‌ریزی است که روسیه به شدت مخالف حضور ناتو در نزدیکی مرز‌های خود است.

ستاد کل نیرو‌های مسلح اوکراین با اعلام این خبر گفته است که این نیرو‌ها در حال آموزش دیدن و آماده شدن «در سطح فرماندهی و ستادی» برای عملیات رزمایش موسوم به «تلاش مشترک ۲۰۲۱» هستند که در خاک اوکراین نیز در آب‌های دریای سیاه و دریای آزوف برگزار خواهد شد.

سرویس مطبوعاتی ارتش اوکراین در صفحه فیسبوک خود نوشت که نخستین «جلسه توجیهی» برای برنامه‌ریزی این رزمایش فرماندهی و ستادی امروز سه شنبه ۲۶ ژانویه (۷ بهمن) در دانشگاه دفاع ملی چرنیاخوفسکی اوکراین برگزار شد.

قرار است این رزمایش تحت فرماندهی مشترک نظامی اوکراین و ناتو با مشارکت برخی از ارگان‌های فرماندهی و بازرسی نظامی و با بهره‌گیری از یگان‌ها، نفرات و تجهیزات نظامی نیرو‌های مسلح اوکراین و نیرو‌های دیگری از بخش‌های امنیتی و دفاعی انجام شود و شماری از یگان‌های رزمی و دفاعی کشور‌های خارجی عضو پیمان اطلس شمالی نیز قرار است در این تمرینات شرکت کنند.

رزمایش «تلاش مشترک ۲۰۲۰» از ۲۲ تا ۲۵ سپتامبر سال گذشته میلادی برگزار شد و ۱۲ هزار سرباز و ۷۰۰ واحد تجهیزات و ادوات نظامی در آن شرکت داشتند. آن رزمایش در شرایط ویژه سیاسی و نظامی اوکراین در سطح عملیاتی و راهبردی انجام شد و برای نخستین بار چند یگان رزمی ناتو از آمریکا و بریتانیا در آن شرکت کردند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی