تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
فوتبال گیت (۵)

تراکتور فاتح قلعه امیر پاشا، سایپا ستاره هفته

فوتبال گیت عنوان ستون ثابت سجاد شجاعی است که هر هفته در آن به مرور مهم‌ترین مسائل و حاشیه‌های لیگ برتر می‌پردازد. پنجمین قسمت این یادداشت‌ها به ماجراهای هفته دوازدهم پرداخته است.

کد خبر: ۸۰۷۳۴
۱۹:۴۴ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹

فوتبال گیت (۵): تراکتور فاتح قلعه امیر پاشا، سایپا ستاره هفته

دیدارنیوز _ سجاد شجاعی: هفته دوازدهم لیگ برتر برگزار شد و در روزی که گزارشگر کرمانی با شیرین کاریهایش تلاش کرد چهره هفته باشد تبریزی‌ها موفق شدند شاگردان قلعه نویی را شکست دهند و گل‌گهر امتیازات یک بازی خانگی دیگر را هم از دست داد. سیرجانی‌ها که تهاجمی‌ترین تیم لیگ هستند به راحتی موقعیت‌های پرتعداد خود را از دست دادند تا علی رغم برتری نسبت به حریف باشکست زمین بازی را ترک کنند. آنچه تفاوت دو تیم را مشخص میکرد وجود ستاره‌های با تجربه و اصطلاحا بازی دربیار در جمع تبریزی‌ها بود که توانستند از اشتباهات دفاع گل‌گهر نهایت استفاده را ببرند و روی تک موقعیت‌ها سه امتیاز بازی را با خود به تبریز ببرند.


اما ستاره این هفته از مسابقات قطعا سایپا بود که موفق شد میزبان صدرنشینش را مغلوب کند. استقلال که بیشتر پیروزی‌هایش را روی خلاقیت و فرصت طلبی عناصر تهاجمی اش بدست آورده بود در مقابل سایپا چندان روز پر فروغی را نداشت تا یکبار دیگر سیل انتقادات به سمت محمود فکری روانه شود. استقلالی‌ها که به راحتی میلیچ آماده را کنار گذاشتند و نادری ناآماده را جایگزینش کردند در بیشتر دقایق بازی اسیر پرس هافبک‌های نارنجی پوشان شدند و در روز کم اشتباه مدافعان سایپا نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه این تیم ایجاد کنند و معدود فرصت‌های آبی پوشان هم با درخشش اکبرمنادی سنگربان سایپا از دست رفت تا یکبار دیگر مشخص شود پشت عملکرد خوب ستاره‌های استقلال ضعف‌های فنی زیادی نهفته است که اگر برطرف نشود روز‌های سختی برای استقلالی‌ها در پیش خواهد بود.


سایپایی‌ها هم حالا نتیجه اعتماد به مربی جوان خود را گرفتند و به نظر می‌آید می‌توانند بفکر رسیدن به رتبه‌های بالای جدول هم باشند.


اولین باخت پرسپولیس هدیه یحیی به خطیبی


پرسپولیس که بهترین فرصت را در اختیار داشت تا فاصله‌اش با صدر جدول را کم کند روی دو ضربه ایستگاهی از یک منطقه، پیروزی را با شکست عوض کرد و اولین باخت این فصل از مسابقات را تجربه کرد. یحیی گل‌محمدی که هر دو مدافع میانی‌اش را بخاطر مصدومیت در اختیار نداشت مقابل همبازی سابقش رسول خطیبی اشتباهاتی انجام داد که برایش گران تمام شد. هرچه تعویض‌های خطیبی مفید و موثر عمل کردند تعویض‌های یحیی کم اثر و بی فایده ظاهر شدند و خروج عجیب دقیقه ۶۵ پهلوان از بازی که تنها بازیساز سرخ‌پوشان بود و نقش موثری روی حملات پرسپولیس داشت باعث خلع سلاح شدن کامل این تیم در بیست و پنج دقیقه انتهایی بازی شد. به نظر می‌رسد با این وضعیت سال سختی پیش روی هواداران قهرمان ۴ دوره اخیر لیگ برتر باشد. باید منتظر ماند و دید یحیی تا چه زمانی مسئولیت نتایج ضعیف تیمش را متوجه مدیریت سابق باشگاه می‌داند و چه زمانی میخواهد ضعف‌های فنی تیمش را بپذیرد و در جهت رفع آن اقدام کند.


خیز سپاهان برای صدر


سپاهان در یک مصاف ۶ امتیازی و زیبا، صنعت نفت را در آبادان شکست داد تا هم اولین باخت خانگی را به شاگردان پورموسوی تحمیل کند و هم شانه به شانه با استقلال در صدر جدول قرار گیرد. سپاهان که این فصل تیمش را از هر نظر برای قهرمانی آماده کرده هرچه از مسابقات گذشت بیشتر شمایل یک تیم مدعی را به خود گرفت و حالا نزدیک‌ترین رقیب استقلال برای قهرمانی نیم فصل محسوب می‌شود. نویدکیا تا همینجا هم در اولین تجربه حضورش به عنوان سرمربی روی نیمکت سپاهان عملکرد مطلوبی داشته و توانسته انتظارات هواداران این تیم را تا حدود زیادی برآورده سازد. شاید بازی هفته پانزدهم بین دو تیم سپاهان و استقلال تعیین کننده قهرمان نیم فصل فوتبال ایران باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی