تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

مصدومیت دو تن در حریق ساختمان مسکونی در خیابان فرشته

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدومیت دو نفر در پی حریق ساختمان مسکونی در خیابان فرشته خبر داد.

کد خبر: ۸۰۷۱۳
۱۴:۱۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹

مصدومیت دو تن در حریق ساختمان مسکونی در خیابان فرشته

 

دیدارنیوز ـ سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٣۶ روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان فرشته خیابان بیدار شرقی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه تشک نجات و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند. محل آتش سوزی یک ساختمان چهار طبقه مسکونی بود که دو طبقه منفی داشت. طبقه منفی یک کاملا شعله ور بود و دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود و دود بالایی از پنجره‌های طبقات بالایی به بیرون می‌زد.

ملکی گفت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات بالایی رفتند و با نردبان هیدرولیکی و نردبان دستی تعدادی را خارج کردند. دو نفر دچار سوختگی و مصدومیت شده بودند و تعداد زیادی هم نجات پیدا کردند.

وی افزود: در حال حاضر شعله زنی اولیه انجام شده و ایمن سازی محل عملیات در حال صورت گرفتن است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی