تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گزارش تصویری: زندان آزاد شد؛ آزادسازی کاروانسرای «شاه عباسی» سمنان

کاروانسرای تاریخی شاه عباسی یکی از ۹۹۹ کاروانسرای ساخته شده در دوران شاه عباس صفوی در شهر سمنان است. این بنای ارزشمند که ۴۰۰ سال قدمت دارد، در سال ۱۳۵۲ به ثبت ملی رسیده است. طی چهار دهه گذشته از این کاروانسرا به عنوان زندان استفاده می شد و آزادسازی آن یکی از مطالبات مردم این استان بود. در نهایت هفته گذشته پس از بازدید سید ابراهیم رییسی، رئیس قوه قضاییه، این کاروانسرای تاریخی پس از تخریب حصارهای پیرامونی و دیوارهای بلند زندان آن آزاد شد. عملیات تخریب حصارهای پیرامونی و آزادسازی این کاروانسرا پس از اخذ مجوزهای لازم و انتقال زندانیان صورت گرفت. قرار است این کاروانسرا برای تأسیس یک مرکز فرهنگی در اختیار شهرداری سمنان قرار گیرد. این کاروانسرای تاریخی که در موقعیت بسیار مناسبی در مرکز شهر سمنان واقع شده است، در نهایت به یک مرکز فرهنگی و گردشگری تبدیل خواهد شد. در نهایت هفته گذشته پس از بازدید سید ابراهیم رییسی، رئیس قوه قضاییه، این کاروانسرای تاریخی پس از تخریب حصارهای پیرامونی و دیوارهای بلند زندان آن آزاد شد. عملیات تخریب حصارهای پیرامونی و آزادسازی این کاروانسرا پس از اخذ مجوزهای لازم و انتقال زندانیان صورت گرفت. قرار است این کاروانسرا برای تأسیس یک مرکز فرهنگی در اختیار شهرداری سمنان قرار گیرد. این کاروانسرای تاریخی که در موقعیت بسیار مناسبی در مرکز شهر سمنان واقع شده است، در نهایت به یک مرکز فرهنگی و گردشگری تبدیل خواهد شد.

کد خبر: ۸۰۶۴۴
۱۱:۴۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی