تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عارف: مهمترین وظیفه بایدن، ترمیم خرابی های ترامپ است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به آغاز دوره ریاست جمهوری جو بایدن در رشته توییتی تاکید کرد که مهمترین و سنگین‌ترین وظیفه آقای جو بایدن، ترمیم خرابی‌ها و لطماتی است که دونالد ترامپ نژادپرست و جنایتکار برای مردم جهان و به‌ویژه مردم ایران رقم زده است.

کد خبر: ۸۰۴۷۱
۲۰:۳۴ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - متن رشته توییت های محمدرضا عارف به شرح زیر است:

«رئیس جمهور جدید آمریکا، کار سختی در پیش خواهد داشت تا بتواند اعتماد از دست‌رفته را در جهان به دست آورد و نشان دهد سیاست‌های آمریکا از سیاست های تجاوزکارانه و زورگویانه سلف خویش فاصله گرفته است. 

‏مهمترین و سنگین‌ترین وظیفه آقای جو بایدن، ترمیم خرابی‌ها و لطماتی است که دونالد ترامپ نژادپرست و جنایتکار برای مردم جهان و به‌ویژه مردم ایران رقم زده است.‏به‌نظر می‌رسد اروپا و دولتمردان جدید آمریکا خود را متعهد به دلجویی از ایران و مردمش می‌دانند. باید با برداشتن تحریم‌های تحمیلی و غیرقانونی، جبران خسارات و بازگشت بدون شرط به برجام، اثبات نمایند جنایات ترامپ استثناء بوده و تغییر جدی در رای و نظر دولتمردان آمریکا به‌وجود آمده است.

‏امید است با تلاش و تدبیر دولت جمهوری اسلامی، دلهای ملتهب و رنجدیده مردم در ایران آرام گرفته و به‌جای انتقام، همه با هم برای آرامش منطقه، همکاری و صلح و امنیت بین‌الملل گام‌های مشترک برداریم.»


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
خدایی توهم خودتو در داخل اصلا ح طلبان کسی حساب میکنی اصلاح طلبان تورو بعنوان سرایدار هم قبول ندارند در اصل سال هاست ر حال تمسخر تو هستند!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی