تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برنامه‌ای برای تماس میان بایدن و پوتین وجود ندارد

سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت، در حال حاضر درباره تماس تلفنی احتمالی میان رئیس جمهور جدید آمریکا و همتای روسی‌اش هیچ چیزی برای اعلام وجود ندارد.

کد خبر: ۸۰۴۵۰
۱۴:۲۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹

برنامه‌ای برای تماس میان بایدن و پوتین وجود ندارد

 

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "جن ساکی"، سخنگوی کاخ سفید گفت: نخستین تماس‌های تلفنی جو بایدن، رئیس جمهور جدید آمریکا با رهبران خارجی، با شرکا و متحدان آمریکا خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای برقرای تماس تلفنی میان جو بایدن و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه وجود ندارد که بخواهم به شما اطلاع دهم.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به این سوال که روی کار آمدن بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا برای روسیه چه معنی خواهد داشت، گفت: روسیه مثل همین صد‌ها سالی که زندگی کرده، به زندگی خود ادامه خواهد داد و به برقراری روابط خوب با آمریکا ادامه می‌دهد. اگر واشنگتن نیز همین خواسته سیاسی را داشته باشد، دیگر همه چیز به بایدن و تیمش بستگی دارد.

پیش‌تر پوتین درباره آشوب‌های سیاسی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته بود: روسیه آماده است با هر کسی که وارد کاخ سفید می‌شود، همکاری کند. ما با هر کسی که اعتماد مردم آمریکا را در اختیار دارد، همکاری می‌کنیم.

این در حالی است که ساکی اعلام کرده نخستین تماس بایدن با یک رهبر خارجی، با جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در روز جمعه خواهد بود.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: پوتین بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی