تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رونالدو، آقای گل تاریخ فوتبال شد؛ و حالا CR-760!

کریستیانو رونالدو ستاره نامدار فوتبال جهان با زدن گل در سوپرکاپ ایتالیا از رکورد جوزف بیکان اتریشی عبور کرد و بهترین گلزن همه تاریخ فوتبال شد.

کد خبر: ۸۰۴۴۱
۱۴:۲۷ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
CR۷  آقای گل تمام تاریخ فوتبال شد!
 
دیدارنیوز –بابک مجیدی: شب گذشته یوونتوس موفق شد در سوپرکاپ ایتالیا برابر حریف سرسخت خود ناپولی به پیروزی برسد. گلزنان این بازی کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا بودند. اما نکته مهم درباره این بازی نه تنها قهرمانی یوونتوس و اولین جام پیرلو به عنوان سرمربی، که به دست آمدن یک رکورد دیگر برای کریس رونالدو بود. کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی ۳۵ ساله با گلی که در بازی شب گذشته به ثمر رساند موفق شد به رکورد ۷۶۰ گل در دوران حرفه‌ای خود برسد و با عبور از جوزف بیکان مهاجم سال‌های دور و افسانه‌ای اتریش، عنوان آقای گل تاریخ فوتبال جهان را از آن خود کند.
 
رونالدو، آقای گل تاریخ فوتبال شد؛ و حالا CR-760!

رونالدو حالا با این گل، نفر اول این لیست است، اما طبق گزارش‌های R.S.S.S.F  جوزف بیکان با ۸۰۵ گل در ۵۳۰ مسابقه که بین سال‌های ۱۹۳۱ تا ۱۹۵۵ حضور داشته، به ثمر رسانده است. از این تعداد گل، ۲۷ گل او در بازی‌های با درجه آماتور به ثمر رسیده که در آن صورت آمار به ۷۵۹ گل می‌رسد و البته آماری از اینکه او زمانی در لیگ دسته دوم کشور چک بازی می‌کرد وجود ندارد. اما در این بین، پله و روماریو دو مهاجم برزیلی دهه‌های ۷۰ و ۹۰ میلادی هم بار‌ها گفته‌اند که ۱۰۰۰ گل به ثمر رسانده‌اند، اما در مسابقات رسمی، پله ۷۶۷ و روماریو ۷۷۲ گل زدند تا در آمار ثبت رکورد فوتبال به نام R.S.S.S.F  ثبت شود.
 
CR۷  آقای گل تمام تاریخ فوتبال شد!

با این حال با توجه به اینکه آمار دقیقی از گل‌های بیکان، پله و روماریو وجود ندارد، اما رونالدو با توجه به بازی‌هایی که در لیگ‌های پرتغال، انگلستان، اسپانیا و ایتالیا انجام داده است، موفق شد ۷۶۰ گل واقعی به ثمر برساند. نزدیک‌ترین تعقیب کننده او هم کسی جز لیونل مسی نابغه فوتبال جهان و آرژانتین نیست که او ۷۱۹ گل به ثمر رسانده است.
 
CR۷  آقای گل تمام تاریخ فوتبال شد!

اگر بخواهیم این تعداد گل را تفکیک کنیم، او در اسپورتینگ لیسبون ۵ گل، یوونتوس ۸۵ گل، منچستریونایتد ۱۱۸ گل، رئال مادرید ۴۵۰ گل در بازی‌های باشگاهی خود به ثمر رسانده و در رده ملی هم ۱۰۲ گل به ثمر رسانده که در این جایگاه، او فقط علی دایی ستاره ایرانی فوتبال آسیا را با ۱۰۹ گل بالاتر از خود می‌بیند که رسیدن به این رکورد دور از دسترس نیست.
 
CR۷  آقای گل تمام تاریخ فوتبال شد!

حالا باید نظاره‌گر عملکرد ستاره پرتغالی بود و دید در نهایت این بازیکن آخرین روز بازیگری خود را با چه تعداد گل به پایان می‌رساند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی