تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

صدر جدول در تسخیر قرمز و آبی‌های شهر منچستر/ رئال با همه ستارگانش مقابل حریف ناشناخته حذف شد

در دو بازی لیگ برتر انگلستان، آبی و قرمزهای شهر منچستر با پیروزی بر رقبای خود به صدر جدول رسیدند. رئال مادرید هم در یک هفته دومین جام را از دست داد.

کد خبر: ۸۰۴۰۵
۲۳:۵۱ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
صعود شاگردان گواردیولا به صدر جدول، منچسترسیتی ۲ - ۰ استون ویلا
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در تک بازی عقب افتاده از هفته اول لیگ برتر انگلستان، تیم منچسترسیتی در یک بازی دشوار و البته در شرایط نامناسب جوی موفق شد با گل‌های برناردو سیلوا و ایلگای گندوغان برابر استون ویلا به پیروزی رسیده و با ۳۸ امتیاز به صدر جدول صعود کند.  
 
شاگردان گواردیولا در صدر جدول، منچسترسیتی ۲ - ۰ استون ویلا

شاگردان گواردیولا که از ۱۴ بازی گذشته خود ۱۲ پیروزی و دو تساوی به دست آورده بودند و در بهترین شرایط خود قرار داشتند، در این بازی سخت به دنبال کسب سه امتیاز بودند. سیتی در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت، اما هرچه زد راهی دروازه نشد. در نیمه دوم بازیکنان سیتی موقعیت‌های بیشماری روی دروازه استون ویلا ایجاد کردند و در نهایت درحالی که بازی به ده دقیقه پایانی خود رسیده بود سرانجام بر روی اشتباه مرگبار مدافع تیم میهمان یعنی استون ویلا، برناردو سیلوا موفق شد با یک ضربه زیبا گل اول را به ثمر برساند. در ادامه بازیکنان سیتی توپ و میدان را با تاکتیک پاسکاری حفظ توپ کرده و در دقیقه ۹۰ صاحب ضربه پنالتی شدند که ایلگای گندوغان موفق شد گل دوم و تثبیت کننده را به ثمر برساند تا سیتی با کسب ۱۳ پیروزی در ۱۵ بازی گذشته و البته با لحاظ یک بازی عقب افتاده نسبت به رقبایی مثل منچستریونایتد، لیورپول و تاتنهام با ۳۸ امتیاز به صدر جدول برسد.  
 
شیاطین سرخ همچنان در نوار پیروزی
در هفته هجدهم لیگ برتر انگلستان، منچستریونایتد در کارون کاتیج میهمان فولام بود و موفق شد با درخشش پل پوگبا و ادینسون کاوانی به برتری حداقلی برسد و خود را به صدرجدول برساند. در این بازی ابتدا لوکمان موفق شد گل اول را با اشتباه مدافعان منچستر در یارگیری به ثمر برساند. اما شادی لوکمان و همبازیانش طول نکشید و شیاطین سرخ با فشار حملات خود بر روی دروازه فولام موفق شدند روی پاس عرضی برنو فرناندز و اشتباه آرالئو دروازه‌بان فولام در دفع توپ، کاوانی با فرصت طلبی کار را به تساوی کشاند. در نیمه دوم هم شاگردان سولسشایر بر حملات خود برای گرفتن هر سه امتیاز بازی کوشیدند و موفق شد با درخشش پوگبا از روی شوتی که به سمت دروازه زد به گل دوم برسند و در نهایت با حفظ همین نتیجه سه امتیاز حساس بیرون از خانه را گرفته و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی با ۴۰ امتیاز به صدر جدول برسند.
 
صدر جدول انگلستان در تسخیر قرمز و آبی‌های شهر منچستر
 
یوونتوس قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شد
در سوپرکاپ ایتالیا، دو تیم قهرمان فصل گذشته سری آ و جام حذفی ایتالیا یعنی یوونتوس و ناپولی به دیدار هم رفتند و در نهایت یوونتوس موفق شد با اتکا به نیروی با تجربه خود و استفاده از تک موقعیت‌ها قهرمان سوپرکاپ این کشور شود و آندرا پیرلو اولین جام مربی‌گری خود را به دست بیاورد. این بازی در نیمه اول چندان موقعیت خاصی بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد، اما در نیمه دوم، سفید و مشکی پوشان شهر تورین ابتدا روی یک ضربه کرنر و سپس برخورد توپ با مدافع ناپولی و رسیدن آن در محوطه شش قدم به رونالدو باعث شد تا شاگردان پیرلو به گل اول برسند. ناپولی با این گل سخت در تکاپوی گل تساوی بود، اما در زدن آن عاجز ماند تا اینکه خطای کوادرادو بر روی اینسینیه توسط داوری ویدیویی پنالتی تشخیص داده شد، اما اینسینیه این پنالتی را با اینکه خلاف جهت شزنی زده بود به بیرون هدایت کرد تا تک موقعیت حساس خود را از دست بدهد. در ادامه در دقیقه ۹۰ ناپولی با وجود اینکه بر روی دروازه یوونتوس خیمه زده بود، اسیر ضدحمله شاگردان پیرلو شد و در نهایت آلوارو موراتا با پاس گل کوادرادو کار را تمام کرد تا در نهایت یوونتوس قهرمان سوپرکاپ ایتالیا شود.  
 
شاگردان گواردیولا در صدر جدول، منچسترسیتی ۲ - ۰ استون ویلا
 
 
رئال دومین جام را هم با زیدان از دست داد
رئال مادرید تیم متمول جهان و پرستاره با حضور زیدان بر روی نیمکت خود، مقابل تیم دسته سومی از گروه دوم اسپانیا با حضور همه در جام حذفی و در تک بازی مرحله یک شانزدهم نهایی با حضور ستارگانی، چون آزار، کروس، بنزما و آسنسیو حذف شود. تیم آلکویانو که در این بازی از دقیقه ۱۱۰ ده نفره بازی را ادامه داد، موفق شد با گل‌های خوانان کاسانوا و خوزه سویبس از سد حریف قدرتمند خود عبور کرده وشگفتی بزرگی را رقم بزند. در این بازی که زیدان به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود، در حضور ادن آزار ستاره بلژیکی خود، کریم بنزما، تونی کروس، مارکو آسنسیو، وینیسیوس جونیور، مارسلو، کاسمیرو، ایسکو و والورده برابر حریف کم و نام و نشان خود حرفی برای گفتن نداشت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. حالا باید منتظر ماند و دید پرز که چندان این فصل از عملکرد زیدان رضایت ندارد بعد از دست دادن دو جام سوپرکاپ اسپانیا برابر بیلبائو و حذف در مرحله یک شانزدهم برابر یک حریف نه چندان مطرح چه تصمیمی خواهد گرفت.
 
صدر جدول در تسخیر قرمز و آبی‌های شهر منچستر/ رئال با همه ستارگانش مقابل حریف ناشناخته حذف شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی