تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نیک بین: دلالان و سهامداران حقوقی خون سهامداران حقیقی را در شیشه کردند

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سیاست های دولت در تنظیم بازار سرمایه تاکید کرد: دلالان با روابط ناسالم و با رانت اطلاعاتی و حقوقی ها که به حق خود قانع نبودند، خون حقیقی ها را در شیشه کرده اند.

کد خبر: ۸۰۲۶۵
۱۳:۲۰ - ۳۰ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول من درخصوص تصمیم های غلط  در زمینه بورس است، از قوه قضاییه درخواست می کنم پیگیری کند چه کسانی در اواخر مردادماه خروار خروار سهام فروخت و با پول مردم جیب خود را پر کردند، دولت غیر از اینکه سرمایه های مالی مردم را از بین برد، اعتماد مردم را به سرمایه گذاری در بورس که در واقع سرمایه گذاری در حاکمیت و نظام است را نیز از بین برد.
وی افزود: دلالان با روابط ناسالم و با رانت اطلاعاتی و حقوقی ها که به حق خود قانع نبودند، خون حقیقی ها را در شیشه کرده اند، وزیر اقتصاد مگر نگفتید خرید سهام پالایش یکم را تضمین می کنم و مگر تبلیغ نکردید؟ چه کسانی زیان سهامداران را جبران می کنند؟ آیا این زیان قابل جبران است؟

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما که تبلیغ و تضمین کردید و نمی توانید به قول خود عمل کنید، سرمایه های مردم را از بین بردید، بارها و بارها با تصمیمات غلط خود انقلاب را تا لبه پرتگاه سقوط بردید ولی این مردم پای نظام و انقلاب و شهدا خود ایستاده اند، سیاست غلط و مدیریت بد!

نیک بین در بخشی دیگر از اظهارات خود عنوان کرد: مقام معظم رهبری که واردات واکسن های خارجی و واکسن کواکس کرونا را ممنوع اعلام فرمودند، ۸ سال مدیریت اجرایی کشور را برعهده داشته و مشاوران عمیق، دقیق و متخصصی دارند، ایشان دیده بان انقلاب است و طی ۴۰ سال ۴۰ بحران  را در مقاطع زمانی مختلف مدیریت کرده است.

وی ادامه داد: ایشان که می فرمایند با گرگ رفاقت نکنید، می دانند که گرگ برای دریدن می آید، چگونه است که در زمینه دارو و کالاهای اساسی تحریم هستیم، اما در واکسن تحریم نیستیم؟ معلوم است خبری است.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی