تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اولین ناکامی بارسا و مسی در ۲۰۲۱؛ بیلبائو سوپر کاپ را گرفت

شب فینال سوپر کاپ اسپانیا با اتفاقات عجیبی همراه بود. اخراج لیونل مسی در لحظات پایانی نماد نخستین ناکامی بارسلونا در سال جدید بود.

کد خبر: ۸۰۱۲۹
۰۲:۲۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

تکل و خشونت بیلبائو را مقابل بارسلونا قهرمان سوپرکاپ کرد

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: در فینال سوپرکاپ اسپانیا، تیم خشن اتلتیکو بیلبائو موفق شد با تاکتیک تکل‌های مداوم و دفاع فشرده در زمین خود موفق شد با نتیجه ۳ -۲ در وقت‌های اضافه از سد بارسلونا بگذرد و قهرمان سوپرکاپ شود. شاگردان کومان که میل زیادی برای قهرمانی داشتند بازی را خیلی خوب شروع کردند، اما تکل‌های خشن بازیکنان بیلبائو کیفیت بازی را در نیمه اول پایین آورد. بارسلونا در نهایت موفق شد در دقیقه ۴۰ توسط گریژمان روی پاس آلبا و عبور مسی از توپ گل اول را به ثمر برساند. در این لحظه سه بازیکن بیلبائو روی پای مسی تکل رفتند، اما داور اعتقادی به خطا نداشت و در نهایت گریژمان گل اول را زد. بارسلونا در آستانه پیروزی در نیمه اول بود که یک دقیقه بعد از گل خورده بیلبائو از تک موقعیت به دست آمده در نیمه اول به گل تساوی رسید تا بازی با تساوی در نیمه دوم شروع شود.  

 
تکل و خشونت بیلبائو را مقابل بارسلونا قهرمان سوپرکاپ کرد

در نیمه دوم بارسلونا باز هم بازی با طراوت خود را انجام داد، اما تکل‌های خشن و خطا‌های کاملا عمدی بازیکنان بیلبائو، نیمه دوم را هم از هیجان خالی کرد و بارسلونا بار دیگر موفق شد روی پاس آلبا برای گریژمان به گل دوم برسد تا به جام نزدیک شود. بارسلونا تا دقیقه ۹۰ قهرمان سوپرکاپ اسپانیا نام گرفته بود که خطای آراخائو و سانتر مونیاین و گل بازیکن بیلبائو در دقیقه ۹۰ به تساوی کشیده شد تا بارسلونا جام را از دست بدهد. در وقت‌های اضافه بیلبائو پیش کشید و در همان دقایق ابتدایی توسط ایناکی ویلیامز به گل سوم رسید تا بارسلونا برای گل زدن کار سختی داشته باشد. بارسلونا طبق معمول حمله می‌کرد، اما دفاع محکم در زمین بیلبائو به همراه تکل‌های خشن و اتلاف وقت شاگردان مارسلینو کار را در نهایت برای بازیکنان بیلبائو راحت کرد و در دقیقه ۱۲۰ حرکت بازیکن بیلبائو خطا تشخیص داده نشد و مسی به دلیل عصبانیت شدید ضربه‌ای محکم به سمت بازیکن بیلبائو زد که داور مسی را اخراج کرد تا در نهایت بیلبائو قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود.  
 
تکل و خشونت بیلبائو را مقابل بارسلونا قهرمان سوپرکاپ کرد

گفته شد که رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از داور مجازی یا VAR دیدار قبلی بیلبائو مقابل رئال مادرید به شدت شاکی بود چرا که خطای هند پنالتی مدافع بیلبائو در دقیقه ۹۰ که مارکو آسنسیو به آن اشاره کرده بود مورد بازبینی قرار نگرفت تا بیلبائو به فینال برسد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی