تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سکوت تل‌آویو درباره قطع تماس‌های عربستان با رژیم صهیونیستی

مقامات رژیم صهیونیستی درباره گزارشاتی که می‌گویند عربستان بعد از افشای دیدار نتانیاهو با محمد بن سلمان در شهر نیوم عربستان، تماس‌های خود را با این رژیم قطع کرده، سکوت کرده‌اند.

کد خبر: ۸۰۰۵۳
۱۰:۲۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۹

سکوت تل‌آویو درباره قطع تماس‌های عربستان با رژیم صهیونیستی

 

دیدارنیوز ـ به نقل از روزنامه رأی الیوم، رژیم صهیونیستی درباره خبر پایگاه سعودی ایلاف درخصوص قطع همکاری و تماس‌های عربستان با رژیم صهیونیستی بعد از افشای دیدار بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در شهر نیوم، واکنشی نشان نداده است.

به عنوان مثال روزنامه یسرائیل هیوم، حامی نتانیاهو این خبر را منتشر کرد بدون اینکه واکنشی به آن نشان دهد یا اشاره‌ای به واکنش دفتر نتانیاهو کند. این گزارش به نقل از یک مسئول عالیرتبه اسرائیلی فاش شده است.
 

رسانه‌های عبری‌زبان جمعه این خبر را منتشر کردند، اما واکنشی به آن نشان ندادند یا اقدام انتقام‌جویانه عربستان را تحلیل نکردند. سکوت رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که این رژیم نمی‌خواهد عربستانی‌ها را بیشتر از این خشمگین کند یا اینکه ترجیح داده واکنشی نشان ندهد به این دلیل که خبر مذکور از سوی یک منبع عالیرتبه اسرائیلی منتشر شده است.

ایلاف جمعه به نقل از یک منبع اسرائیلی که نامش را فاش نکرد، اعلام کرد، عربستان در زمان کنونی توافق صلح را به دلیل حل نشدن مسئله فلسطین امضا نمی‌کند. تلاش برخی برای نزدیک نشان دادن زمان عادی‌سازی با عربستان به دلایل شخصی یا انتخاباتی یا دلایل دیگر است.

این منبع اعلام کرد که روابط با عربستان مثل قبل نیست و عربستانی‌ها بعد از اینکه دفتر نتانیاهو خبر دیدار وی با محمد بن سلمان را فاش کرد دیگر پاسخ تماس‌های مستقیم و غیرمستقیم رژیم صهیونیستی را نمی‌دهند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی