تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

استاندار هرمزگان: آب ۱۰ روستای دژگان پس از زلزله وارد مدار شد/ خسارت به حدود ۸۰ واحد روستایی

استاندار هرمزگان گفت: در پی زلزله ۵.۵ ریشتری شب در بندرلنگه و قشم تا کنون مصدومیت یک نفر گزارش شده و خساراتی به سیستم آبرسانی و برقرسانی وارد شده است.

کد خبر: ۸۰۰۴۸
۰۹:۳۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۹

استاندار هرمزگان:آب ۱۰ روستای دژگان پس از زلزله وارد مدار شد/خسارت به حدود ۸۰ واحد روستایی

 

دیدارنیوز ـ فریدون همتی صبح امروز (۲۷ دی ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: مصدوم در سایه خوش بندرلنگه بصورت سرپایی درمان شده و علت مصدومیت ترس از زلزله و به دلیل قصد فرار از منزل رخ داده است.

وی اظهار کرد: ترک خوردگی و ریزش برخی از منازل مسکونی در دژگان، سایه خوش، دوآب، برکه سفلین در بندرلنگه و باسعیدو در قشم رخ داده که تاکنون خسارت به حدود ۸۰ واحد روستایی با ۲۰ تا ۸۰ درصد خرابی و تعمیرات گزارش شده است.
 

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: خسارت به بخشی از شبکه برق سایه خوش بندرلنگه وارد شده که با پیگیری صورت گرفته، نیرو‌های فنی و بهره برداری به منطقه اعزام شدند و مشکل با پیگیری جدی همکاران مرتفع شد.

همتی بیان کرد: قطعی آب در حدود ۱۰ روستا در منطقه دژگان به دلیل ریزش چاه‌های آب شیرینکن دژگان، رخ داده بود که با پیگیری مدیریت بحران استان، نیرو‌های فنی و بهره‌برداری به منطقه اعزام و مقرر شد تمهیدات لازم جهت آب رسانی سیار صورت گیرد.

وی ادامه داد: به محض این اتفاق دستورات لازم به فرماندار بندرلنگه صادر شد تا با هماهنگی مدیر کل مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده حضور داشته باشند و از شب گذشته تاکنون پیگیر‌ی و رصد وضعیت در حال انجام است.

استاندار هرمزگان افزود: در پی این حادثه طبیعی، جلسه ستاد بحران بندرلنگه تشکیل و اقدامات لازم از شب گذشته در حال انجام است.

وی بیان کرد: نتایج کامل میزان خسارات پس از بازدید میدانی مجدد دستگاه‌های مربوطه و ارائه گزارشات کتبی ارائه خواهد شد.

همتی یادآور شد: شب گذشته ستاد استانی نیز با فوریت تشکیل و هماهنگی‌های لازم با اعضا و فرمانداران قشم، بندرعباس. بندرلنگه، خمیر، مدیر عامل هلال احمر، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل استان انجام شد.

دو پس لرزه ۲/۹و ۳/۸ریشتر هم تاکنون در روستا‌های سایه خوش، کلاتو و دژگان بندرلنگه رخ داد و اسکان اضطراری توسط جمعیت هلال احمر و با هماهنگی مدیریت بحران استان و فرمانداری بندرلنگه انجام شد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی