تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرپرست فرمانداری شادگان: شادگان ظرفیتی به عظمت تالابش دارد

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: شادگان شهرستانی است که ظرفیت های بسیار زیاد دارد اما ناشناخته هستند و ‌این شهرستان از نظر شناساندن ظرفیت ها مغفول مانده است.

کد خبر: ۸۰۰۰۶
۲۱:۵۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۹
سرپرست فرمانداری شادگان: شادگان ظرفیتی به عظمت تالابش دارد
 
دیدارنیوز - محمد اردشیری: امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در روز ۲۴دی ماه برگزار شد، اظهار کرد:  شادگان شهرستانی است که ظرفیت های بسیار زیاد دارد اما ناشناخته هستند و ‌این شهرستان از نظر شناساندن ظرفیت ها مغفول مانده است.

وی افرود: شادگان خلاصه ای از استان خوزستان است، ظرفیت هایی دارد که وقتی برخی ها برای اولین بار بازدید می کنند تصور نمی کنند شادگان این ظرفیت ها را دارد.

صبری پور بیان کرد: شادگان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن بین شهرهای اهواز، آبادان و هجواری با بندر ماهشهر که قطب اصلی صنعت کشور است از اهمیت خاصی برخوردار است.

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه در شادگان ظرفیتی به عظمت تالاب آن وجود دارد، بیان کرد: شادگان در حوزه راه مواصلاتی شهرستانی است که به اهواز، آبادان و ماهشهر متصل است و قابلیت بهره گیری از خدمات سه فرودگاه با معدل زمانی ۴۵ دقیقه را دارد.

صبری پور با بیان اینکه در حوزه فولاد، شهرستان شادگان حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: خوشبختانه میزان تولید فولاد در شادگان در حال رشد است که بر چرخه اقتصادی و مالی این شهرستان تاثیر بسزایی داشته است. در واقع تاثیر آن در سبد غذایی مردم با ایجاد اشتغال های مستقیم و غیر مسقتیم مشهود است.

وی در رابطه با گازرسانی به مناطق این شهرستان تصریح کرد: گازرسانی به بیشتر نقاط شهر و روستایی صورت گرفته است و با تکمیل گاز رسانی تنها در دو روستا،  شادگان به شهرستان سبز تبدیل می شود.

صبری پور اظهار داشت: شبکه فاضلاب این شهرستان با توجه به قدمتش نیاز به لایروبی جدی دارد که اقدامات لازم در حال اجراست، همچنین برای آبرسانی زمین های کشاورزی با احداث یک کانال مشکلات کشاورزان تا حدودی مرتفع شده است.
سرپرست فرمانداری شادگان یادآور شد: در حوزه بهسازی معابر و توسعه زیرساخت ها ضعف داریم که نیاز به عزم ملی و همکاری های لازم برای اجرای اقدامات لازم است.

وی با تاکید بر اینکه ضعف ها را با توجه به ظرفیت ها ببینیم، خاطرنشان کرد: مطمنا ضعف هایی داریم که از مردم ولایت مدار این شهرستان عذرخواهم. بنا است با ایجاد ظرفیت در بخش صنعت از شرمندگی مردم به لحاظ بیکاری درآییم و بتوانیم آنگونه که شایسته مردم این شهرستان است به آنها خدمت کنیم.

صبری پور در پایان درباره ظرفیت های ایجاد اشتغال در این شهرستان عنوان کرد: آخرین نرخ بیکاری در شادگا ن45 درصد است که با احداث و راه اندازی کارخانه های صنعتی و فولادسازی این مهم به زودی رفع کاهش خواهد یافت. چه بسا که در حال حاضر با رشد اشتغال در شادگان مواجه هستیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی