تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

عضو ستاد کرونا: واکسن ایرانی زودتر از اواخر خرداد به دست مردم نمی‌رسد

مصطفی قانعی عضو ستاد کرونا بیان کرد: اگر وضع به همین منوال پیش برود امیدواریم که فاز اول مطالعاتی این واکسن تاپایان سال تمام شود و بر اساس پیش بینی‌ها واکسن ایرانی زودتر از اواخر خرداد به دست مردم نمی‌رسد.

کد خبر: ۷۹۹۹۰
۱۳:۴۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - مصطفی قانعی عضو کمیته علمی کشوری کرونا و استاد دانشگاه بقیه الله در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تزریق واکسن ایرانی به داوطلبان دیگر اظهار کرد: در شرایط کنونی واکسن ایرانی به هفت داوطلب دیگر تزریق شده است و خوشبختانه حال سه داوطلب اول که این واکسن را دریافت کرده اند، مساعد است و تا به امروز هیچ‌گونه مشکلی در وضعیت سلامتی آن‌ها شاهد نبودیم.

او ادامه داد: در این مرحله از مطالعه بالینی قرار است واکسن روی ۵۶ داوطلب تزریق و نتایج آن مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد. واکسن ایرانی در دوز و به فاصله ۲۸ روز روی داوطلبان تزریق خواهد شد.

عضو کمیته علمی کشوری کرونا بیان کرد: اگر وضع به همین منوال پیش برود امیدواریم که فاز اول مطالعاتی این واکسن تاپایان سال تمام شود و بر اساس پیش بینی‌ها واکسن ایرانی زودتر از اواخر خرداد به دست مردم نمی‌رسد.

قانعی در خصوص تولید واکسن کوبایی گفت: معتقدم که واکسن کوبایی خوب است و‌ ایران قرار داد خوبی با این کشور در زمینه تولید واکسن امضا کرده است. امیدوارم واکسن کوبایی در سال ۱۴۰۰ به تولید انبوه رسیده و در دسترس مردم قرار بگیرد.
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی