تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

هنری کیسینجر از دولت بایدن خواست به برجام برنگردد

کسینجر ۹۷ ساله ضمن انتقاد از برجام، گفت: ما نباید خودمان را فریب دهیم. معتقد نیستم ذات توافق قبلی [برجام]، با محدودیت زمانی و کلی عبارات قابل فرار به چیزی جز گسترش سلاح‌های اتمی در کل خاورمیانه منجر شود.

کد خبر: ۷۹۹۶۲
۰۹:۲۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - هنری کیسینجر وزیر خارجه اسبق آمریکا گفت که دولت جدید آمریکا نباید به برجام برگردد.

کسینجر 97 ساله ضمن انتقاد از برجام، گفت: ما نباید خودمان را فریب دهیم. معتقد نیستم ذات توافق قبلی [برجام]، با محدودیت زمانی و کلی عبارات قابل فرار به چیزی جز گسترش سلاح‌های اتمی در کل خاورمیانه منجر شود.

وی ادامه داد که سران ایران به نظر نمی رسد که بخواهند دست از تهدید و امپریالیزم اسلامی(!) شان بردارند. او همچنین گفت که البته من نمیگویم که نباید با انها مذاکره کنیم.

کیسینجر با اشاره به عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل گفت: ما نباید دست از آنچه در توافق ابراهیم بین جهان عرب و اسرائیل بدست آوردیم، برداریم. من به دولت آینده می گویم که در مسیر خوبی هستیم.

وی افزود: این توافق فرصت جدیدی برای خاورمیانه جدید ایجاد کرده است. کشورهای عربی دریافتند که نمی توانستند با تنش دائم با بخشی از غرب و اسرائیل، بقا پیدا کند، بنابراین تصمیم گرفتند که از خود مراقبت کنند.
 
منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
Hossein
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
۹۷ سالشه یک پاش لب گوره . فکر جوانان نیست فقط دم پیری و یک وجبی مرگ با خودش گفته اگه حرف نزنم میگن لال از دنیا رفته . واقعا متاسفم از یک مشت پیر و خرفت که فقط به خودشون فکر میکنند نه به انسانهای دیگه . درد اینجاست که ادعای بشر دوستی و دموکراسی هم دارند .
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی