تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

محدودیت های جدید کرونایی و ابطال کارت های تردد در مازندران

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران، گفت: بمنظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا  کلیه کارت های تردد قبلی به جز کارت تردد شبانه دارای هولوگرام، باطل گردیده و از درجه اعتبار ساقط می گردند. ‎

کد خبر: ۷۹۸۶۳
۱۵:۱۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۹
محدودیت های جدید کرونایی و ابطال کارت های تردد در مازندران
 
دیدارنیوز - علی شیرازی، مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران با عنوان اینکه ستاد مقابله با کرونا مازندران حسب دستور استاندار در خصوص اعمال محدودیت های جدید تردد بمنظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان تصمیمات جدیدی اتخاذ نمود، خاطرنشان کرد: به همین منظور در سطح استان مطابق با دستور العمل ابلاغی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (وضعیت قرمز و نارنجی ) تصمیمات لازم اتخاذ گردید بطوریکه کلیه کارت های تردد قبلی به جز کارت تردد شبانه دارای هولوگرام، باطل گردیده و از درجه اعتبار ساقط می گردند.

رئیس دبیرخانه شورای تامین استان، تصریح کرد: صرفا افراد بومی ساکن هر شهرستان مجاز به تردد خودرویی در آن شهرستان بوده و ورود افراد غیرساکن ممنوع است و ملاک تردد خودرویی افراد منوط به ارائه کارت ملی پلاک خودرو و یا بیمه نامه مرتبط با شهرستان و همچنین کارت شناسایی ادارات، کارخانجات و نهادها و یا برگ ماموریت های اداری مهر شده آنان، پروانه کسب و سند مالکیت در آن شهرستان می باشد.

شیرازی اظهار نمود: فرمانداران صرفا در مواقع اضطرار (امور پزشکی و قضایی ) بصورت محدود و با قبول مسئولیت مجاز به صدور برگ تردد با قید زمان مشخص می باشند.

وی گفت: افرادی که در شرایط اضطراری مجبور به تردد در شهرستان های غیرمحل سکونت گردند جریمه شوند با ارائه مدارک مثبته به فرمانداری ودر صورت تایید با مکاتبه با راهور نسبت به حذف جریمه آنان توسط راهور اقدام خواهد شد. مدیران دستگاههای اجرایی نیز در صورت جریمه پرسنل ضمن پیوست مدارک با فرماندهی محترم راهور استان مکاتبه نمایند. 
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی