تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیام رسان واتس آپ را به روزرسانی کنید

پیام‌رسان واتس آپ به کاربران خود هشدار داد برای ادامه استفاده از این پیام رسان آن را به روزرسانی کنند.

کد خبر: ۷۹۵۸۶
۱۱:۲۸ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

پیام رسان واتس آپ را به روزرسانی کنید

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس فتا، برنامه واتس‌اپ متعلق به فیس‌بوک می‌خواهد سیاست‌های استفاده از این شبکه اجتماعی را به روز کند براین اساس اعلام کرده یا اطلاعات شخصی بدهید یا با واتس‌اپ خداحافظی کنید.

طبیعی است که برنامه‌ها سیاست‌های استفاده خود را برای تغییر فضای کسب و کار بروز کنند. گزارش شده است که فقط دو گزینه به کاربران داده می‌شود، سیاست‌ها را بپذیرند یا دسترسی به خدمات برنامه را از دست بدهند. این چیزی است که هم اکنون در دنیای فناوری کمی غیر معمول است.

بروزرسانی‌های اصلی عبارتند تغییراتی در نحوه پردازش داده‌های کاربر توسط واتس آپ، چگونه مشاغل می‌توانند از سرویس‌های میزبان فیس‌بوک برای ذخیره و مدیریت چت‌های واتس‌اپ خود استفاده کنند و واتس آپ چگونه با فیس‌بوک همکاری می‌کند تا ادغام‌هایی را در محصولات شرکت فیسبوک ارائه دهد.

این به‌روزرسانی‌ها برای هر دو نسخه Android و iOS برنامه قابل استفاده هستند. واتس آپ با استفاده از این سیاست بروز شده، نحوه به اشتراک گذاری اطلاعات خود با فیس‌بوک را با جزئیات ذکر می‌کند، چیزی که قبلاً در دسترس نبود.

واتس آپ اکنون روشن می‌کند که اطلاعات خود را با ارائه‌دهندگان خدمات شخص ثالث و سایر شرکت‌های فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارد. در سیاست قبلی فقط از iCloud یا Google Drive نام برده شده بود که معمولاً توسط بسیاری از برنامه‌ها برای پشتیبان‌گیری و ذخیره پیام‌ها استفاده می‌شود.

همچنین اعتقاد بر این است که ویژگی جدیدی به زودی راه‌اندازی خواهد شد که به شرکت امکان تعامل با کاربران را از داخل برنامه می‌دهد. این ارتباط ممکن است به صورت گپ نباشد، اما به احتمال زیاد یک پنجره بازشو باشد. این پنجره کاربران را به وب‌سایتی هدایت می‌کند که در آن آن‌ها جزئیات اعلان را می‌خوانند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی