تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پیش‌فروش محصول جدید ایران‌خودرو آغاز شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش‌فروش محصول جدید خود را از امروز شنبه (۲۰ دی‌ماه) آغاز کرد. در این طرح، «تارا» در دو نوع دستی و اتوماتیک با موعد تحویل حداکثر یک‌ساله عرضه می‌شود.

کد خبر: ۷۹۵۷۱
۱۰:۱۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۹

پیش‌فروش محصول جدید ایران‌خودرو آغاز شد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش ایران‌خودرو، طرح پیش‌فروش محصول جدید این گروه صنعتی که در شرایط سخت تحریم به ثمر نشسته، تا پایان روز دوشنبه (۲۲ دی‌ماه) ادامه خواهد داشت.

برای ثبت‌نام از اینجا اقدام کنید.

موعد تحویل این محصول، از تیر تا دی‌ماه ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است.

در این طرح، تارا در رنگ‌های متنوع و در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی نیز پس از گذشت حداکثر سه روز از پایان مهلت ثبت‌نام، از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد.

به منظور مشارکت مشتریان واقعی، محدودیت ثبت‌نام در این طرح نیز در نظر گرفته شده است.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات دقیق از بخش‌نامه، به سایت فروش اینترنتی ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند.

شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ مرکز تماس ایران‌خودرو برای پاسخ‌گویی هنگام ثبت‌نام درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، بررسی آمار‌های منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۳۴۶ هزار و ۴۸۶ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذرماه است که به این ترتیب، بزرگترین خودروساز کشور لقب می‌گیرد.

برپایه این آمارها، تا پایان آذرماه ۲۴۸ هزار و ۷۵۱ دستگاه در گروه پژو، ۴۰ هزار و ۸۷۱ دستگاه در گروه سمند، هشت هزار و ۵۷۶ دستگاه رانا و ۴۰ هزار و ۴۸۴ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، سه هزار و ۱۹۶ دستگاه هایما، چهار هزار و ۳۱۱ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۷۰ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۳۳ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود که برای نخستین بار به جداول آماری ایران‌خودرو راه یافته است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی