تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

چه پیامک‌هایی مشمول جریمه محدودیت تردد می‌شود؟

کد خبر: ۷۹۴۱۴
۱۲:۲۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور در گفتگویی در پاسخ به این سئوال که چه پیامک‌هایی مشمول جریمه محدودیت تردد می‌شوند؟ گفت: چنانچه برای افرادی پیامکی با این مضمون آمده باشد که تردد مالک خودرو در حال بررسی است؛ این افراد نگران نباشند، زیرا این پیامک در چک اپراتور‌های بخش اجرائیات پلیس راهور به صورت سیستمی بررسی می‌شود و چنانچه رنگ و نوع خودرو با پیامک ارسالی هماهنگی نداشته باشد، حذف می‌شود.
 
وی تصریح کرد: البته اگر پیامک دومی آمد که در آن ذکر شده، مرتکب فلان تخلف شده اید و این پیامک دارای شناسه پرداخت باشد، یعنی تخلفی صورت گرفته و باید جریمه پرداخت شود.

جهانی اضافه کرد: چنانچه فردی در فلان جاده و مسیر ترددی نداشته، اما پیامک دریافت کرده است، این نوع پیامک‌ها نیز در چک اپراتور‌های پلیس راهور بررسی و از سیستم حذف می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور در پاسخ به این سئوال که تکلیف پیامک‌های ارسالی برای افرادی که دارای مجوز تردد در طرح شبانه و ورودی و خروجی برخی از شهر‌های نارنجی هستند، چیست؟ گفت: چنانچه نام دارندگان مجوز فرمانداری‌ها در سیستم اجرائیات راهور ثبت شده، اما برای آن‌ها پیامک هشداری آمده است، نگران نباشند، زیرا با ارسال این پیامک جریمه‌ای برای آن‌ها منظور نمی‌شود.

سرهنگ جهانی در پاسخ به این پرسش که تکلیف پیامک‌هایی که برای دو نفر ارسال می‌شود که هر دو از یک مسیر و در یک ساعت معین تردد کرده اند، اما برای یک نفر پیامک جریمه تردد در طرح محدودیت کرونا ارسال می‌شود، اما برای فرد دیگر پیامکی ارسال نمی‌شود، چیست؟ گفت: احتمالا دارنده وسیله نقلیه شماره تلفن جدید خود را در سیستم اجرائیات پلیس راهور ثبت نکرده است بر اساس قانون افراد باید ظرف ۴۸ ساعت تغییر نشانی منزل و تلفن خود را به اجرائیات راهور اعلام کنند و برای این منظور به پلیس +۱۰ یا مرکز اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی