تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وندی شرمن معاون وزیر خارجه بایدن می شود

تیم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا قصد دارند چند نفر از مقام‌های سابق این کشور را به عنوان نامزد تصدی سمت‌های جدید معرفی کنند. پایگاه پولیتیکو به نقل از منابع آگاه نوشت قرار است «وندی شرمن» از مقام‌های سابق وزارت خارجه آمریکا نامزد تصدی سمت معاون وزیر خارجه آمریکا شود. شرمن در دولت اوباما معاون وزیر خارجه در امور سیاسی بود و سرپرستی تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای آمریکا را در مذاکرات برجام به عهده داشت.

کد خبر: ۷۹۳۸۴
۲۳:۴۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۹
دیدارنیوز - تیم رئیس‌جمهور منتخب آمریکا قصد دارند چند نفر از مقام‌های سابق این کشور را به عنوان نامزد تصدی سمت‌های جدید معرفی کنند.

«جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و اعضای تیم انتقالی او دو نفر از مقام‌های سابق وزارت خارجه این کشور در دوران ریاست‌جمهوری «باراک اوباما» را نامزد تصدی سمت‌های جدیدی کرده است.

پایگاه پولیتیکو به نقل از منابع آگاه نوشت قرار است «وندی شرمن» از مقام‌های سابق وزارت خارجه آمریکا نامزد تصدی سمت معاون وزیر خارجه آمریکا شود. شرمن در دولت اوباما معاون وزیر خارجه در امور سیاسی بود و سرپرستی تیم مذاکره‌کننده هسته‌‌ای آمریکا را در مذاکرات برجام به عهده داشت.

وندی شرمن در دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» از منتقدان سیاست‌های او در قبال ایران بود. شرمن در چند مصاحبه گفته بود دولت ترامپ در قبال ایران راهبرد ندارد و صرفاً به اعمال فشار بدون هدف مشخص علیه ایران روی آورده است.

او ماه گذشته در مصاحبه‌ای با یادآوری موانعی که بر سر راه توافق با ایران وجود دارد گفته بود ین توافق یک شبه احیا نمی‌شود.

«ویکتوریا نولاند» هم نامزد تصدی سمت معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی خواهد شد. او در دولت اوباما دستیار وزیر خارجه در امور اروپا و اوراسیا بود.

تیم بایدن همچنین تصمیم گرفته «جان فاینر» را به عنوان معاون «جیک سالیوان»، مشاور پیشنهادی امنیت ملی کاخ سفید معرفی کند. پالیتیکو نوشته فاینر در زمینه مخاطرات سیاسی تخصص دارد و در شرکتی به نام «واربرگ پینکاس» کار کرده که پدر آنتونی بلینکن بنیان‌گذار ان بوده است.
 
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: وندی شرمن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی