تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

پرسپولیس صفر ـ سپاهان صفر؛ یک امتیاز مدیون لک!

در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز سه بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین پیکار، پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

کد خبر: ۷۹۳۶۹
۱۷:۰۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۹

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر ـ سپاهان صفر

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز سه بازی برگزار می‌شود که در مهم‌ترین پیکار، پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است.

بازی دو تیم در آزادی با سوت اشکان خورشیدی آغاز شد و با توجه به حضور چند بازیکن سابقا پرسپولیسی در سپاهان، هیجان خاصی از همان ابتدا در زمین حکمفرما شد. پرسپولیس با ترکیب حامد لک، سید جلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان، وحید امیری و احمد نوراللهی بازی را آغاز کرد و از آن سو نیز سپاهان با پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی‌فر، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی به میدان رفت.

برخورد دو مربی نسل جدید فوتبال ایران که روزگاری در تیم ملی همبازی بودند از جذابیت‌های این مسابقه است و البته حضور بازیکنانی مثل سروش رفیعی، محمدرضا خلعتبری که قبلا در پرسپولیس بازی کردند و همچنین سجاد شهباززاده و امید نورافکن که تجربه حضور در استقلال را دارند به جذابیت‌های این مسابه افزوده است.

پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا هنوز به شرایط خوب خود بازنگشته و در مقابل سپاهان رفته رفته رو به بهبود حرکت کرده و بازی‌های بهتری را از خود به نمایش گذاشته است. از قضا در نیمه نخست بازی این سپاهان بود که تحرک بیشتری از خود نشان داد و خطرات بیشتری روی دروازه حریف خود خلق کرد.  

سپاهان در دقایق پایانی نیمه نخست و با مصدوم شدن کی‌روش استنلی مجبور به یک تعویض اجباری شد و محمد محبی به جای فوروارد برزیلی وارد زمین شد.

بازی در نیمه نخست نسبتا پر افت و خیز بود اما توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا بینندگان تلویزیونی چشم‌انتظار نیمه دوم باشند. 

در نیمه دوم بازی اما هیجان بیشتری در بازی جاری شد. سپاهان نسبت به نیمه نخست کمی عقب نشست و پرسپولیس تا دقایق 70 بازی، چند باری دروازه زردهای اصفهان را تهدید کرد.

احسان پهلوان دو بار دروازه سپاهان را تهدید کرد که هر دو بار نیازمند هر دو بار تسلیم نشد. یک بار دیگر نیز میلاد سرلک می‌توانست دروازه میهمان را باز کرد که باز هم پرسپولیس ناکام ماند. 

در نیمه دوم البته بازی کمی خشن‌تر شد و چند باری به خاطر خطاهای بازیکنان دو تیم، داور بازی را متوقف کرد. در دقیقه 80 حتی در یک توپ ارسالی همزمان سه بازیکن سپاهان به هم برخورد کردند و نقش زمین شدند. 

در دقیقه 80 بازی و در شرایطی که به نظر می رسید پرسپولیس نیاز به یک بازیکن تازه نفس دارد، یحیی گل‌محمدی دست به تعویض زد و عالیشاه را بیرون کشید و سعید حسین‌پور بازیکن جوان تیمش را به میدان فرستاد.

در ده دقیقه پایانی سپاهان حملات خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که با هنرنمایی حامد لک به گل منجر نشد. در یک صحنه، حامد لک دو بار پیاپی دروازه خود را نجات داد و دو سیو فوق‌العاده با پا داشت. 

در دقیقه 87 بازی اعتراض گل‌محمدی منجر به دریافت کارت زرد از داور شد در حالی که کمی بعد بازی نیز با خشونت بیشتری مواجه شد. در یک لحظه علی شجاعی و منصوری از سپاهان به شدت به هم برخورد کردند. سپاهان در دو دقیقه پایانی بازی چند تعویض دیگر انجام داد تا شاید از فرصت اندک باقیمانده استفاده کند. پرسپولیس نیز عبدی را به جای نوراللهی وارد زمین کرد. 

در دقیقه 92 کرنر سپاهان مجددا خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که بی‌نتیجه بود. 

آخرین اتفاق بازی در دقیقه 96 رخ داد که حامد لک مجددا راه را بر یک توپ خطرناک بست و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. 

پرسپولیس با این تک امتیاز، خود را برای بازی بزرگ دربی پایتخت که 22 دی برگزار می‌شود آماده کرد.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی