تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شاخص بورس بر مدار صعود

شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) ۱۹ هزار و ۱۴۹ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم یک میلیون و ۳۷۴ هزار واحد رسید.

کد خبر: ۷۹۲۷۴
۱۴:۲۲ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

شاخص بورس بر مدار صعود

 

دیدارنیوز ـ براساس معاملات امروز بیش از ۹ میلیارد و ۴۳۹ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۰۴ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با ۶ هزار و ۷۷۷ واحد افزایش به ۴۶۲ هزار و ۴۷۸ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با چهار هزار و ۴۳۶ واحد رشد به ۳۰۲ هزار و ۷۲۸ واحد رسیدند.

شاخص بازار اول ۱۶ هزار و ۳۷۳ واحد و شاخص بازار دوم ۳۰ هزار و ۳۸۲ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با یک هزار و ۳۰۲ احد، بانک ملت (وبملت) با ۹۹۱ واحد، نماد ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۸۵۷ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۸۳۲ واحد، ایران خودرو (خودرو) با ۷۶۰ واحد، بانک تجارت (وتجارت) با ۷۳۴ واحد و بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۷۲۶ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند.
 

همچنین شرکت گروه بهمن (خبهمن) با ۲۶۹ واحد، سرمایه گذاری ملی ایران (ونیکی) با ۲۲۵ واحد، گروه دارویی برکت (برکت) با ۱۷۵ واحد، تولیدی فولاد سپید فراب کویر (کویر) با ۱۷۱ واحد، پتروشیمی بوعلی سینا (بوعلی) با ۱۶۹ واحد،

گروه صنعتی پاکشو (پاکشو) با ۱۴۲ واحد و فولاد خراسان (فخاس) با ۱۱۱ واحد با تاثیر منفی بر شاخص همراه بودند.

برپایه این گزارش امروز نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، گروه دارویی برکت (برکت)، لیزینگ پارسیان (ولپارس)، ایران خودرو (خودرو)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، توسعه و عمران امید (ثامید) و کاما (باما) درگروه نماد‌های پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه دو میلیارد و ۹۶۰ میلیون برگه سهم به ارزش ۱۴ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از ۲۲۶ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۹ هزار و ۵۳۴ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۶۸۳ هزار برگه سهم به ارزش ۴۶ هزار و ۹۴۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز نماد‌های سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، بیمه کوثر (کوثر)، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی (سمگا)، مدیریت انرژی تابان هور (وهور)، اعتباری ملل (وملل) و توکاریل (توریل) با تاثیر مثبت بر شاخص این بازار همراه بودند.

امروز نماد‌های بانک دی (دی)، صنعتی مینو (غصینو)، پتروشیمی مارون (مارون)، فرابورس ایران (فرابورس)، برق و انرژی پیوند گستر (بپیوند)، قاسم ایران (قاسم) و مجتمع صنایع لاستیک یزد (پیزد) با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه بودند.

شاخص کل در بازار بورس روز گذشته (یکشنبه) یک هزار ۳۲۸ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد رسید.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی