تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

یک عضو کمیسیون شورا‌ها در مجلس: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌های اصفهان قطعی است

یک عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق شواهد و بررسی نمایندگان، استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌های اصفهان قطعی است و نمایندگان باید ورود جدی کنند تا جلوی استفاده از سوخت مازوت گرفته شود.

کد خبر: ۷۹۲۶۷
۱۳:۴۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

یک عضو کمیسیون شورا‌ها در مجلس:استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌های اصفهان قطعی است

 

دیدارنیوز ـ حسین محمد صالحی دارانی در خصوص احتمال استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌های اصفهان، اظهار کرد: استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌ها در مجمع نمایندگان استان مطرح شد و یکی از نمایندگان تذکری را در این خصوص ارائه داد تا استفاده از سوخت مازوت متوقف شود که این موضوع در جلسه آینده مجمع نمایندگان پیگیری خواهد شد.

وی افزود: استفاده از سوخت مازوت قطعاً آلودگی را تشدید می‌کند و حتی اگر نیروگاه‌ها تعطیل شوند بهتر از این است که آلودگی هوا تشدید شود.
 

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس گفت: حتی برخی از مسئولان اعلام کرده‌اند که از سوخت مازوت استفاده می‌شود. باید تدبیری اندیشیده شود که از گاز استفاده کنند تا این آلودگی افزایش پیدا نکند. هنوز مشخص نیست از چه زمانی استفاده از سوخت مازوت آغاز شده و هرچه سریع‌تر باید متوقف شود. طبق شواهد و بررسی نمایندگان استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌های اصفهان قطعی است و نمایندگان باید ورود جدی کنند تا جلوی استفاده از سوخت مازوت گرفته شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی