تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وداع مردم تهران با آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

پیکر عالم ربانی، فیلسوف و فقیه انقلابی آیت‌الله مصباح یزدی (ره) امروز در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) بر دستان مردم ولایت‌مدار تهران و شاگردان و دوستداران آن عالم فرزانه تشییع شد.

کد خبر: ۷۹۱۳۳
۱۵:۲۱ - ۱۳ دی ۱۳۹۹

وداع مردم تهران با آیت‌الله مصباح یزدی (ره) در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

 

دیدارنیوز ـ مردم ولایت‌مدار و دوست‌داران آن فقیه و مجاهد انقلابی به پاس سال‌ها مجاهدت علمی و عملی آن فقیه و فیلسوف متأله در این بارگاه ملکوتی حضور یافته و در فراق این یار دیرین امام و رهبری اشک ماتم ریختند.

در این مراسم، آیت‌الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بر پیکر آن فقیه عارف اقامه نماز و در ادامه، یکی از شاگردان برجسته آن عالم ربانی، آیت‌الله صدیقی به ایراد سخنانی کوتاه در تبیین شخصیت بی‌بدیل آن فقید سعید پرداخت.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: آیت‌الله مصباح یزدی (ره) شخصیتی بود که هم مجتهد و هم جهادگر بود؛ هم معلم اخلاق و هم متخلق به اخلاق الهی بود؛ ایشان یک انسان عرشی بود که در تمام عمر با برکت خود، لحظه‌های از جبهه اجتهاد و جهاد فاصله نگرفت.
 

وی افزود: آیت‌الله مصباح شخصیتی است که علامه طباطبایی در وجود او هیچ زائد نمی‌بیند، همه نور است، هیچ حجابی نیست و آیت‌الله بهجت (ره) نیز نسبت به ایشان نظر ویژه‌ای داشت و بدون شک ایشان محبوبترین شخصیت حوزوی نزد مقام معظم رهبری و حقیقتا ذخیره حوز‌های علمیه بود.

آیت‌الله صدیقی بیان کرد: آن فقیه نستوه ضمن تسلط به علوم قدیم، با علوم جدید و زبان‌های مختلف دنیا آشنا بود، او فردی بسیار متواضع و همیشه سیر افلاکی داشت و به عنوان شخصیتی راهنما و شاخص برای همه عاشقان و سالکان بود.

بعد از این مراسم پیکر مطهر ایشان بر دستان مردم و شاگردان مکتب امام صادق (ع) تشییع و برای تدفین به حرم حضرت معصومه (س) منتقل شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی