تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

لیورپول در مقابل سد محکم نیوکاسل زانو زد

در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلستان و لالیگا لیورپول و رئال مادرید در آخرین بازی سال ۲۰۲۰ میلادی برابر نیوکاسل و الچه به تساوی رضایت دادند.

کد خبر: ۷۹۰۴۰
۰۱:۴۳ - ۱۱ دی ۱۳۹۹
لیورپول در مقابل سد محکم نیوکاسل زانو زد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: هفته شانزدهم لیگ برتر انگلستان با آخرین بازی لیورپول قهرمان سال گذشته برابر نیوکاسل انجام شد. لیورپول بعد از تساوی سخت برابر وست برومویچ در خانه، حالا در ورزشگاه نیوکاسل میهمان این تیم سخت کوش بود. لیورپول بازی را مثل همیشه هجومی آغاز کرد، اما درخشش بی اندازه و قابل تحسین دارلو در چارچوب دروازه نیوکاسل اجازه گلزنی به بازیکنان لیورپول را نداد. در نیمه دارلو یک بار تک تک به محض محمد صلاح را به زیبایی هرچه تمام‌تر راهی کرنر کرد و در آخرین دقیقه در نیمه اول هم بابی فیرمینو با ضربه سری زیبا در محوطه شش قدم می‌رفت تا شادی را به تیم قرمز‌ها هدیه کند که واکنش درخشان دارلو این اجازه را به ستاره برزیلی لیورپول نداد.

در نیمه دوم، بازیکنان نیوکاسل تماما در زمین خود مشغول به بازی دفاعی شدند، اما لیورپول بازهم در ارائه بازی چشم نواز فصل گذشته و زدن گل‌های فراوان ناکام بود. محمد صلاح یک بار دیگر روی حرکت عالی فیرمینو و پاس در عمق او در آستانه گل زدن بود که ضربه او با بی دقتی زیاد و در حالی که دارلو تسلیم صلاح شده بود به اوت زد. در دقایق پایانی بازی، لیورپول یک بار توسط فابینیو که روی خط توسط دارلو برگشت داده شد و دومین بار روی ضربه سر فیرمینو که توپ از دستان دارلو رد شده بود، این بار در روی خط توسط مدافع نیوکاسل درست مقابل پا‌های سادیو مانه دفع شد تا آه و حسرت کلوپ بلند شود. در نهایت بازی با همان تساوی بدون گل به پایان رسید تا لیورپول با کسب این یک امتیاز ۳۳ امتیازی شده و منچستریونایتد با ۳۰ امتیاز و یک بازی کمتر در آستانه پس گرفتن صدر جدول از رقیب دیرینه خود شود.
 
لیورپول در مقابل سد محکم نیوکاسل زانو زد
 
رئال مادرید در آخرین بازی سال ۲۰۲ پیروز نشد
در آخرین بازی هفته شانزدهم لالیگا، رئال مادرید در زمین الچه به تساوی ۱ -۱ رسید. تا فرصت نزدیک شدن به همشهری دیرینه خود اتلیتکو مادرید را از دست بدهد. سیاه پوشان مادرید که پیش از دیدار خود برابر الچه از پیروزی همشهری خود برابر ختافه باخبر شده بودند، برای حفظ فاصله خود با اتلتیکو مادرید نیاز مبرم به سه امتیاز حساس این دیدار داشتند. رئال در نیمه اول موفق شد ابتدا روی شوت سهمگین آسنسیو و برخورد آن با تیرک دروازه در ریباند توسط لوکا مودریچ به گل اول برسد. اما در ادامه موفق نشد گل‌های خود را در این دیدار افزایش دهد. در ادامه رئال صاحب ضربه پنالتی شد که با بازبینی صحنه تصمیم داور برگشت تا پنالتی رئال بسوزد. در ادامه الچه برای جبران گل خورده در نیمه دوم جلو آمد و موفق شد یک پنالتی از شاگردان زیدان بگیرد. فیدل موفق شد به زیبایی پنالتی را گل کرده و کار را به تساوی بکشاند. در ادامه رئال هرچه حمله کرد به در بسته خورد تا در نهایت این بازی با همان تساوی ۱ -۱ به پایان برسد تا رئال آخرین بازی خود در سال ۲۰۲۰ را با تساوی به پایان برسد و با دو بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو مادرید با دو امتیاز اختلاف کمتر نسبت به همشهری در رده دوم قرار بگیرد.
 
لیورپول در مقابل سد محکم نیوکاسل زانو زد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی