تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

زنوزی ـ میثاقی؛ ورژن جدید دعوای حیدری ـ نعمتی

جدال بین تلویزیون و میثاقی با تراکتور و زنوزی انگار قصد پایان گرفتن ندارد.

کد خبر: ۷۸۹۴۸
۱۴:۵۳ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
زنوزی ـ میثاقی؛ ورژن جدید دعوای حیدری ـ نعمتی
 
دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: از همان دوشنبه شب هفته پیش که ماجرای منصوریان و باشگاه تراکتور در برنامه فوتبال برتر اکران شد و مربی اخراج‌شده تی تی‌ها در میان گلایه‌ها و افشاگری‌هایش، نام محمدرضا زنوزی را نیز چند بار بر زبان آورد، می‌شد حدس زد که این داستان به این زودی‌ها تمام نمی‌شود و باید منتظر پاتک به سبک تراکتور بود.

اولین واکنش‌ها در ورزشگاه بنیان دیزل دیده شد جایی که قرار بود ماشین‌سازی و نفت مسجد سلیمان بازی کنند و راه ندادن دوربین‌ها در ابتدای بازی مشخص کرد که پدرخوانده دو باشگاه تبریزی از اولین فرصت ممکن نیز حداکثر استفاده را برای رویارویی با صدا و سیما می‌برد. شاید اگر تراکتور در هفته گذشته لیگ برتر میزبان بود نیز اتفاق مشابهی رخ می‌داد و دوربین‌ها از ورود به یادگار امام منع می‌شدند.

ماجرا وقتی جالب‌تر شد که محمدرضا زنوزی با چهره‌ای متفاوت و سبیل‌های دسته‌دار، در لایو اختصاصی باشگاه تراکتور ظاهر شد و در گفت‌و‌گویی تقریبا یک‌طرفه وارد جنگ لفظی با محمدحسین میثاقی و برنامه فوتبال برتر و حتی کل مجموعه صدا و سیما شد. زنوزی یکی دو بار اعلام کرد که مالک هیچ یک از دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی نیست و تنها یک هوادار تیم‌های تبریزی و طرفدار همه تُرک‌های ایران از آذری گرفته تا قشقایی است و به همه احترام می‌گذارد! ادعایی که با یک جمله دیگر او نقض شد. زنوزی در مورد اجازه ورود دوربین‌ها به ورزشگاه بنیان دیزل گفت که در نهایت مدیران ورزشگاه بنیان دیزل با کسب اجازه از او، دوربین‌ها را به استادیوم راه داده‌اند، یعنی به حرف یک هوادار؟!

ادعای زنوزی البته حتی در ساده‌ترین شکل قضاوت نیز پذیرفتنی نیست چرا که تمام آذربایجان و ایران از شکل حضور او در کنار تیم تراکتور می‌فهمند که او کاملا نمایشی از یک مالک و پدرخوانده از خود نشان داده و با این ادعا به نظر می‌آید عقل و شعور فوتبالدوستان را به هیچ گرفته است! او حتی به نوعی خود را در موقعیت سخنگوی دو باشگاه نیز نشان داده و گاه و بیگاه در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و فضای مجازی، ذهنیت خود را در مورد فوتبال و لیگ برتر تشریح کرده است در حالی که چنین امکانی برای هیچ هوادار یا حتی لیدری از این تیم یا تیم‌های دیگر وجود نداشته است. در واقع منش و روشی که زنوزی باید در پیش بگیرد باید مبتنی بر مدیریت درست و منطقی و به دور از هیاهو باشد وگرنه با این شیوه، به نظر می‌آید او از تملک تراکتور و ماشین‌سازی به دنبال اغراض دیگری است و نه فوتبال...

حضور مربیان مختلف داخلی و خارجی بالای سر تراکتور و ماشین در سه چهار سال اخیر نیز نشان از حضور یک مالک مقتدر، اما دمدمی مزاج در این دو تیم دارد و رفت و آمد سرمربیان آدم را یاد تیم‌های عربی می‌اندازد که شیخ یا امیری مالک آن‌ها هستند و تصمیم‌گیری‌ها عموما فردی است و چندان به قواعد فنی و نظم اداری معمول در باشگاه‌های حرفه‌ای ربطی ندارد.


جنگ ادامه دارد
کشمکش بین مالک تراکتور و برنامه فوتبال برتر، اما به همین جا ختم نشده و در دوشنبه شب این هفته نیز ادامه پیدا کرد. بعد از نمایشی که از سوی زنوزی و باشگاه تراکتور در لایو باشگاه اکران شد، برنامه فوتبال برتر نیز با اجرای محمدحسین میثاقی، بخش مهمی از برنامه این هفته خود را به پیدا کردن تناقض‌ها یا ادعا‌های نادرست زنوزی اختصاص داد و و در عین حال سعی کرد نامی هم از مالک تراکتور نبرد و به نوعی، رفتار مشابه زنوزی که نام بردن از میثاقی را مترادف با ضدعفونی کردن و آب کشیدن دهانش خوانده بود، تلافی کند!

برنامه فوتبال برتر البته در این مسیر سعی کرد از مسیر حقوقی اقدام کند و ذی‌نفعان دیگری را نیز با خود همراه کند تا احتمالا راه را بر پاتک جدید زنوزی و اعوان و انصارش در فوتبال تبریز ببندد. با این حال حتی توضیحات سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ هم مشخص کرد که تضمینی برای پایان این رویارویی وجود ندارد و ممکن است در بازی فردا که تراکتور میزبان شهر خودرو در تبریز است باز هم بهانه‌ای برای راه ندادن دوربین‌ها تراشیده شود و این بازی هم ضبط نشود!

با توجه به آرایش قوای دو طرف مشخص نیست که مناقشه و جدل زنوزی با برنامه فوتبال برتر و در اصل صدا و سیما، دقیقا کجا به پایان می‌رسد  و این در حالی است که بازنده اصلی این ماجرا هواداران فوتبال هستند. به هر حال تراکتور حالا کعبه آمال بسیاری از هواداران فوتبال در خطه آذربایجان است و محروم کردن آن‌ها از تماشای بازی تیم محبوبشان هم ظلم آشکاری به این جمعیت بزرگ است در حالی که انحصاری بودن پخش مسابقات فوتبال باشگاهی ایران هم مسئله‌ای است که در لحظه بحرانی کنونی، اجازه بروز راه‌حل دیگری را برای متضرر نشدن طرفداران فوتبال نداده و تنها می‌توان منتظر نشست و دید که این کشمکش بی‌دلیل و بی‌ربط به هواداران فوتبال کی به پایان می‌رسد. جالب است که دو طرف این دعوا نیز اساسا مرجعی برای حل اختلاف خود ندارند که به نوعی به این ماجرا پایان دهد و هر کدام را سر جای خود بنشاند و از طریق حقوقی به این اختلاف حیدری نعمتی پایان دهد؛ بنابراین ما منتظر شلیک «تیر» جدید از جبهه «تیراختور» هستیم...    
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
1
1
شما اگر فوتبال آذربایجان براتون مهمه انقدر اخبار دروغ نگید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی