تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

عضو حماس: سردار سلیمانی ۳۶۰ کیلوگرم معادل ۲۲ میلیون دلار را در چمدان به ما کمک کرد

یک عضو ارشد حماس گفت دیدار اول با حاج قاسم پس از گرفتن پست وزارت خارجه در سال ۲۰۰۶ بوده به گونه‌ای که به چند کشور از جمله ایران آمده و با وزیر امور خارجه و چندین مسئول ایرانی نیز دیدار داشته که آخرین دیدار نیز با سردار قاسم سلیمانی بوده است.

کد خبر: ۷۸۹۲۶
۱۰:۵۱ - ۰۹ دی ۱۳۹۹
عضو حماس: سردار سلیمانی ۳۶۰ کیلوگرم معادل ۲۲ میلیون دلار را در چمدان به ما کمک کرد
 
دیدارنیوز-  به نقل از العالم، محمود الزهار یکی از فرماندهان جنبش حماس فلسطین، فرمانده شهید سردار قاسم سلیمانی را درستکار و مرد عمل توصیف کرد.
 
«محمود الزهار» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم به مناسبت نزدیک شدن به سالروز شهادت فرمانده بزرگ قاسم سلیمانی گفت دیدار اول با حاج قاسم پس از گرفتن پست وزارت خارجه در سال ۲۰۰۶ بوده به گونه‌ای که به چند کشور از جمله ایران آمده و با وزیر امور خارجه و چندین مسئول ایرانی نیز دیدار داشته که آخرین دیدار نیز با سردارقاسم سلیمانی بوده است.
 
وی افزود: دیدار با احمدی نژاد رئیس جمهوری وقت نیز مثبت بود که از وی درخواست‌هایی داشتیم که من را به قاسم سلیمانی ارجاع دادند.
 

محمود الزهار گفت: در این دیدار گفتیم مشکل اساسی ما حقوق کارمندان و خدمات اجتماعی و کمک‌هایی بود که باید به مردم می‌دادیم زمانی که پس از موفقیت در انتخابات ما را محاصره کرده بودند.
 
این عضو ارشد حماس تصریح کرد: حاج قاسم فورا درخواست ما را پاسخ داد به گونه‌ای که روز بعد باید سفر می‌کردم ۲۲ میلیون دلار در چمدان‌های فرودگاه دیدم.
 
وی افزود: قرار بود مبلغ بیشتری پرداخت شود، اما ما ۹ نفر بودیم که نمی‌توانستیم بیش از این حمل کنیم، زیرا هر ساک ۴۰ کیلو گنجایش داشت از این رو من احساس کردم وی صادق و مرد عمل بود که می‌توانست از عهده کار‌ها به خوبی بربیاید و مسئولیت‌های زیادی نیز داشت.
 
الزهار افزود: وی یک روز پس از درخواست کمک دولت فلسطین در غزه، نیاز‌های اساسی نوار محاصره شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را تامین کرد.
 
منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی