تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سنگ مزار استاد شجریان فردا نصب می‌شود+عکس

سنگ مزار زنده‌یاد محمدرضا شجریان فردا سه شنبه ۹ دی ماه نصب می‌شود.

کد خبر: ۷۸۸۸۵
۱۸:۰۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ سنگ مزار محمدرضا شجریان فردا سه‌شنبه ۹ دی‌ماه نصب می‌شود.

صفحه «خانه شجریان» ضمن ارائه چند عکس اختصاصی از مزار شجریان در این‌باره نوشته است: امروز دوشنبه هشتم دی ماه مراحل زیرسازی و مقدماتی توسط دست اندرکاران انجام شده و فردا سنگ اصلی بر روی مزار استاد شجریان نصب خواهد شد.

گفتنی است، محمدرضا شجریان پس از سال‌ها بیماری و تحمل رنج حاصل از آن، ۱۷ مهرماه امسال در سن ۸۰ سالگی چهره در نقاب خاک کشید.
 
سنگ مزار استاد شجریان فردا نصب می‌شود+عکس

زنده‌یاد محمدرضا شجریان، زاده یکم مهرماه سال ۱۳۱۹ و اهل مشهد بود و فعالیت هنری خود را از اواخر دهه چهل آغاز کرد. شجریان طی سال‌های حضورش در عرصه موسیقی با هنرمندانی، چون محمدرضا لطفی، حسین علیزاده، جلال ذوالفنون و ناصر فرهنگ‌فر، داریوش صفوت، پرویز مشکاتیان، جمشید عندلیبی، داریوش پیرنیاکان، مجید درخشانی، داریوش طلایی، کیهان کلهر و حسین علیزاده در آلبوم‌ها و کنسرت‌ها همکاری کرده بود.

عکس‌های سنگ مزار از صفحه اینستگرامی خانه شجریان
 
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی