تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیروزی گلادیاتوری آث میلان در دقیقه ۹۰ و بازگشت به صدرجدول

کد خبر: ۷۸۶۰۹
۰۱:۳۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۹
میلان پیروز جنگ گلادیاتوری در دقیقه ۹۰
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: در ادامه مسابقات اروپایی شب گذشته، امشب بازی‌های زیادی در نقاط مختلف اروپا انجام شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: آقای خاص به همراه شیاطین سرخ به نیمه نهایی رسیدند
در مسابقات کاربائو کاپ، تاتنهام به دیدار استوک سیتی رفت و موفق شد در دیداری پر گل و با حضور تمام ستارگانش برابر تیم دسته اولی به پیروزی رسیده و راهی مرحله نیمه نهایی شود. ابتدا گرت بیل تاتنهام را یش انداخت سپس جوردن تامپسون برای استوک گل مساوی را به ثمر برساند، اما در ادامه بن دیویس و هری کین گل‌های بعدی آقای خاص را بزنند تا به مرحله بعدی رسیده و در کنار منچسترسیتی، برنتفورد در انتظار تیم چهارم از میان منچستریونایتد و اورتون باشد.
 
میلان پیروز جنگ گلادیاتوری در دقیقه ۹۰

در دیگر بازی این مرحله، اورتون و منچستریونایتد در گودیسون پارک به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار که با حملات بسیارزیاد شیاطین سرخ، ولی بی فایده همراه بود، در نهایت بازی که در آستانه پایان یافتن بود، ادینسون کاوانی در دقیقه ۸۸ گل برتری را به راحتی هرچه تمام‌تر به گل برسند. در دقایق ابتدایی اورتون حملات زیادی را برای جبران گل انجام داد، اما در آخرین ثانیه بازی، ضد حمله منچستر و تک به تک مارسیال منچستر را به گل دوم و برتری کامل رساند تا شاگردان سولسشایر راهی دور نیمه نهایی شوند.
 
میلان پیروز جنگ گلادیاتوری در دقیقه ۹۰

ایتالیا: اینتر و میلان شانه به شانه تا قهرمانی
در هفته چهاردهم سری آ ایتالیا، دو تیم قرمز و آبی شهر میلان بعد از شکست تحقیرآمیز یوونتوس مقابل فیورنتینا انگیزه فراوانی برای پیروزی در این هفته به دست آوردند، ابتدا اینتر با هدایت آنتونیو کونته موفق شد، در دیداری سخت و دشوار در خارج از خانه برابر هلاس ورونا به پیروزی برسد. ابتدا لائوتارو مارتینز در دقیقه ۵۱ اینتر را پیش انداخت، اما ایوان ایلیچ گل مساوی را در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند، اما میلان اشکرینیار موفق شد در دقیقه ۷۰ گل برتری شاگردان کونته را بزند و سه امتیاز حساس بیرون از خانه را دشت کند. اینتربا این برد، به امتیاز ۳۳ امتیازی و موقتا به صدر جدول راه پیدا کرد.
 
میلان پیروز جنگ گلادیاتوری در دقیقه ۹۰

میلان هم در ادامه بازی‌های این هفته، در خانه و در سخت‌ترین بازی خود به مصاف لاتزیو  رفت. میلان بازی را بسیار عالی شروع کرد و موفق شد ابتدا توسط آنته ربیچ به گل اول و هاکان چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی گل دوم را بزند، اما در ادامه لاتزیو ابتدا توسط لوئیز آلبرتو در ریباند ضربه پنالتی ایموبیله گل اول را بزند تا به بازی برگردد. در ادامه در نیمه دوم لاتزیو به حملات خود افزود و ایموبیله موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا یک امتیاز حساس بیرون از خانه را از صدرنشین لیگ دشت کند. در ادامه میلان برای حمله و گل پیروزی تلاش زیادی انجام داد، اما نتیجه چندانی عاید شاگردان پیولی نشد. اما میلان پا پس نکشید و در آخرین ثانیه‌های بازی موفق شد روی یک ضربه کرنر و ضربه سر زیبای تئو هرناندز گل برتری و سه امتیاز حساس داخل خانه را کسب کرده و صدر را از همشهری خود اینتر پس بگیرد.
 
میلان پیروز جنگ گلادیاتوری در دقیقه ۹۰

اسپانیا: رئال به سختی برد
در لالیگا اسپانیا رئال مادرید در خانه میزبان گرانادا بود و به سختی موفق شد از سد این تیم بگذرد و سه امتیاز را به حساب امتیازات خود واریز کند. رئال ابتدا موفق شد توسط کاسمیرو به گل اول برسد و در ادامه کریم بنزما در وقت‌های اضافه گل دوم را بزند تا رئال با کسب این سه امتیاز به ۳۲ امتیازی شده و با دو بازی کمتر نسبت به همشهری خود در رده دوم قرار بگیرد.
 
میلان پیروز جنگ گلادیاتوری در دقیقه ۹۰

دیگر نتایج  بازی‌ها:

اسپانیا:
ویارئال ۱ – ۱ اتلتیک بیلبائو
ختافه ۱ – ۱ سلتاویگو

ایتالیا:
آتالانتا ۲ – ۲ بلونیا
ناپولی ۱ – ۱ تورینو
رم ۳ – ۲ کالیاری
سامپدوریا ۲ – ۳ ساسولو
اسپزیا ۱ – ۲ جنوا
اودینزه ۰ – ۲ بنونتو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی