تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
بر اثر سکته قلبی رخ داد؛

فوت هوادار پرسپولیسی در یاسوج بعد از بازی با اولسان کره جنوبی

جوان ۳۲ ساله یاسوجی هوادار پرسپولیس، بعد از شکست این تیم تهرانی با اولسان کره جنوبی در دیدار فینال آسیا، بدلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد.

کد خبر: ۷۸۵۷۸
۱۴:۴۴ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

فوت هوادار پرسپولیسی در یاسوج بعد از بازی با اولسان کره جنوبی

 

دیدارنیوز ـ داماد خانواده خورشیدیان گفت: سوت پایان بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی که توسط داور زده شد، بهروز هوادار متعصب پرسپولیس با سردرد و ناراحتی و کلافکی فراوان به اتاقش می‌رود تا شاید با استراحت و خواب کمی حالش بهتر شود، غافل از اینکه او در خوابی عمیق فرو می‌رود که دیگر بلندشدنی را به دنبال ندارد.

" سید امین صداقت" افزود: بهروز خورشیدیان هوادار یاسوجی از طرفداران متعصب پرسپولیس تهران بود که با تمام وجود به رنگ قرمز علاقه داشت و با پیروزی این تیم شادمان و با شکست‌اش غمگین می‌شد و در نهایت نیز جان خود را بعد از شکست این تیم در فینال مسابقات آسیا از دست داد.
 

این هوادار پرسپولیسی، یک پسر هفت ساله به نام سام دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در روز شنبه بیست نهم آذرماه ۱۳۹۹ با نتیجه ۲ بر یک مقابل اولسان هیوندای کروه جنوبی شکست خورد.
 
منبع: ایلنا
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی