تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
با حضور معاون صنایع دستی کشور؛

نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی گشایش یافت

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی سامانه نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی با حضور معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با ثبت ۶ ‌هزار محصول از هزار هنرمند خبر داد.

کد خبر: ۷۸۵۴۷
۱۳:۴۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

خشایار نیکزادفر با تشریح جزئیات نخستین نمایشگاه ملی صنایع دستی کشور، گفت:این نمایشگاه با حضور پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی کشور، احمد شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه ایران کالا، محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دو، رمضانعلی سبحانی‌فر معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان در محل سازمان صدا و سیما به صورت رسمی عصر دوشنبه به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.

نیکزادفر با بیان اینکه نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی تجربه جدیدی در برگزاری نمایشگاه‌های مجازی است، اضافه کرد: در حاشیه رونمایی رسمی از سامانه این نمایشگاه مقرر شد همکاری‌های سازمان صدا و سیما در خصوص معرفی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی محصولات صنایع‌دستی و نیز معرفی هرچه بیشتر این نمایشگاه تقویت شود.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی با تاکید بر فرهنگ‌سازی استفاده از کالای ایرانی از جمله صنایع‌دستی گفت: در این نمایشگاه تا کنون هزار هنرمند صنایع‌دستی از ۳۱ استان کشور با ۶هزار محصول شرکت کرده‌اند که البته هیچ محدودیتی برای ثبت نام و شرکت هنرمندان وجود ندارد و علاقه‌مندان همچنان فرصت حضور در این نمایشگاه را دارند.

او یادآور شد: سامانه اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی ۱۳ آبان برابر با ۱۷ ربیع‌الاول سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت امام جعفر صادق (ع) به صورت نمادین رونمایی شد و از ابتدای آبان تا کنون، حدود ۲۰۰هزار بازدید از این سامانه انجام شده است.

نیکزادفر گفت:این نمایشگاه کاملا رایگان است و تمام مراحل از ثبت نام هنرمند تا فروش محصولات به صورت رایگان انجام می‌شود و تمام عواید فروش محصولات هنرمندان بدون کسر حتی یک ریال به خود هنرمند می‌رسد و این سامانه به‌منظور حمایت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از هنرمندان صنایع‌دستی راه‌اندازی شده است.»

او یاد آور شد:بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با تعدادی از دستگاه‌ها و نهادها برای خرید محصولات صنایع‌دستی از سوی آن‌ها و استفاده از این محصولات به‌عنوان هدیه رایزنی‌هایی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، خاطرنشان کرد:هنرمندان صنایع‌دستی و علاقه‌مندان به این حوزه برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه اولین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی به آدرس مراجعه کنند. در این سامانه اطلاعاتی درباره شهرها و روستاهای جهانی صنایع‌دستی و نیز اخبار مرتبط با این حوزه نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن با پیشنهاد و حمایت معاون صنایع‌دستی، سی‌وچهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی برای نخستین‌بار به‌صورت مجازی و با حضور هنرمندان و صنعتگران در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی