تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

یووه با رونالدو تحقیر شد، مسی با برد از رکورد پله گذشت

در رقابت‌های معتبر اروپایی، منچسترسیتی آرسنال را تحقیر کرد، یووه با حضور رونالدو متحمل اولین شکست فصل شد، بارسلونا برابر رقیب خود به پیروزی آسان رسید.

کد خبر: ۷۸۵۳۷
۰۲:۲۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۹
یووه با رونالدو تحقیر شد، مسی با برد از رکورد پله گذشت
 
دیدارنیوز –بابک مجیدی: لیگ‌های معتبر اروپایی این هفته به صورت فشرده برگزار شد که نتایج آن را با هم مرور می‌کنیم:

انگلستان: تحقیر شاگرد توسط استاد
در رقابت‌های جام کاربائو کاپ موسوم به جام اتحادیه فوتبال انگلستان، منچسترسیتی دقایقی پیش میهمان آرسنال در لندن بود و موفق شد در دیداری آسان شاگردان میکل آرتتا را تحقیر کرده و راهی دور نیمه نهایی شود. ابتدا در دقیقه ۱ گابریل ژسوس با سانتر زینچنکو گل اول را روی اشتباه مهلک مستوفی و رونارسون به ثمر رساند. شاگردان گواردیولا کاملا برتر بودند، اما در یک غافلگیری توسط الکساندر لاکازت گل مساوی را دریافت کردند. در نیمه دوم سرتاپا حمله شد و ابتدا روی کاشته محرز و اشتباه بچگانه رونارسون و سیو اشتباه او گل دوم را دریافت کرد. در ادامه فیل فودن در شرایط کاملا آفساید گل سوم را زد و در نهایت آیمریک لاپورته روی پاس فیل فودن گل چهارم را زد و صعود خود را به دور بعدی تکمیل کرد تا پپ گواردیولا مچ شاگردش میکل آرتتا را به راحتی بخواباند.
 
یووه با رونالدو تحقیر و بارسلونا با نبوغ مسی پیروز شد

ایتالیا: رونالدو و یووه در خانه برابر بنفش‌ها زانو زدند
در هفته چهاردهم سری آ ایتالیا، یوونتوس در خانه میزبان فیورنتینا ایتالیا بود، شاگردان پیرلو که در فرم خوب خودشان قرار داشتند می‌توانستند فاصله خود را با صدر جدول کم کنند، اما فیورنتینا فرصت درخشش خود در لیگ را در این بازی امتحان کرد و موفق شد به راحتی برابر یوونتوس قهرمان بلامنازع ایتالیا شکست داده و ضمن تحمیل اولین شکست فصل، به وضعیت خود در جدول بهبود بخشد. ابتدا واهویچ در دقیقه ۳ روی پاس فرانک ریبری گل اول را به ثمر رساند. یوونتوس از دقیقه ۱۸ با تکل خشن کوادرادو و دریافت کارت قرمز حدود ۷۰ دقیقه را ۱۰ نفره بازی کرد. در ادامه در نیمه دوم الکس ساندرو به اشتباه روی سانتر بازیکنان فیورنتینا به گل دوم رسید و مارتین کاسرس مدافع پیشین یوونتوس با ضربه به سبک رباح ماجری گل سوم و تثبیت کننده پیروزی را وارد دروازه یوونتوس کرد. یووه حالا با ثبت اولین شکست فصل، اختلاف امتیازش با میلان صدرنشین به امتیاز ۷ رسید.
 
یووه با رونالدو تحقیر شد، مسی با برد از رکورد پله گذشت

اسپانیا: مسی برای برد همه کار کرد
در لالیگا در هفته ۱۵ لیگ اسپانیا، بارسلونا در بیرون از خانه میهمان رئال وایادولید بود و برای اینکه بتواند با دست پر از زمین خارج شود دست به تغییرات زیادی در ترکیب خود زد. کومان در این بازی از ترکیب ۵ -۳ – ۲ استفاده کرد به طوری که در زمان حمله، دست و آلبا به حمله اضافه شده و حملات آبی اناری‌ها را مدیریت می‌کردند. در نیمه اول این تاکتیک به خوبی جواب داد و بارسلونا با گل‌های کلمنت لنگله روی سانتر لیونل مسی در دقیقه ۲۱ بعد از چند دقیقه فشار زیاد بر روی دروازه جوردی ماسیپ دروازه‌بان وایادولید، به گل اول رسید. در ادامه باز هم روی نبوغ مسی و پاس در عمق او برای دست و در ادامه پاس عرضی او در محوطه شش قدم به مارتین برایتویث رسید و او گل دوم را رساند تا بارسلونا در نیمه اول با برتری محسوس راهی رختکن شود. در نیمه دوم بارسلونا بازی هجومی خود را در پیش گرفت تا اینکه لیونل مسی که در نیمه اول ستاره میدان در امر گلسازی بود، در نیمه دوم روی پاس زیبای پدری در موقعیتی تک به تک گل سوم را به ثمر رساند. همچنین مسی علاوه بر گلزنی در این دیدار، از رکورد ۶۴۳ گل برای یک باشگاه که پیش از این متعلق به پله بود عبور کرد و به تنهایی با ۶۴۴ گل برای بارسلونا رکوردی دیگر در تاریخ بازیگری خود به ثبت رساند.
 
بارسلونا بعد از زدن گل سوم تا حدودی خیال خود را از کسب سه امتیاز حساس بیرون از خانه راحت کرد و با کسب با یک بازی کمتر در رده پنجم جدول با ۲۴ امتیاز قرار گرفت.
 
یووه با رونالدو تحقیر شد، مسی با برد از رکورد پله گذشت
 
 
نتایج دیگر بازی‌ها:

انگلستان:
برنتفورد ۱ – ۰ نیوکاسل

ایتالیا:
پارما ۲ – ۱ کروتونه

اسپانیا:
الچه ۲ – ۲ اوساسونا
والنسیا ۱ – ۰ سویا
هوئسکا ۱ – ۱ لوانته
اتلتیکو مادرید ۲ – ۰ رئال سوسیه‌داد

آلمان:
کلن ۱ – ۰ اوزانبورک
گریترفورث ۲ – ۲ هوفنهایم ضربات پنالتی ۷ – ۶  به نفع گریترفورث
لایپزیگ ۳ – ۰ آگزبورگ
شالکه ۳ – ۱ اولم
دورتموند ۲ – ۰ برانشوایگ
پادربورن ۳ – ۲ یونیون برلین
دارشمتات ۳ – ۰ دینامو درسدن
بورسیا مونشن گلادباخ ۵ – ۰ الورسبرگ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی